|

امروز 29 شهریور 1402 قیمت روز گوشی های موبایل را از اینجا ببینید

امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲، روند ثبات قیمت گوشی‌های موبایل ادامه پیدا کرد. جدول کامل آن را می توانید در همین مطلب ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

در گروه اپل، مدل آیفون ۱۳ معمولی، بدون تغییر در همان سطح ۳۷ میلیون تومان و قیمت آیفون۱۳ پرومکس، در همان سطح ۶۹ میلیون تومان متوقف شدند. اما مدل آیفون ۱۴ پرومکس با افزایش ۱ میلیون تومانی مواجه شد و به سطح ۶۱ میلیون تومان، رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، در گروه سامسونگ، ثبات قیمت وجود داشت. بر این اساس قیمت گوشی موبایل مدل S22 ultra در حدود ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، مدل S23 ultra، در سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در سری اقتصادی، مدل A54، در سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مدل A34 حدود ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi 11 ultra بدون تغییر، در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان باقی ماند. اما مدل Redmi Note 12 pro باز هم کاهش قیمت داشت و به سطح ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون ، قیمت مدل Nothing phone 1، در سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و ‌ مدل Nothing phone 2 در حدود ۳۹ میلیون تومان، همچنان ثابت باقی ماندند.

ثصضقبصثقب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی