|

شیک ترین طراحی های لاک ناخن واسه تویی که میخوای از بقیه سوا شی / گندمی هستی آناس میشی

اگر شما هم به دنیال لاک ناخنی جذاب هستید که به همه مناسبت ها و استایل ها بیاد، حتما با این مطلب همراه باشید تا از ایده هایی جذاب بهره ببرید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لاک یکی از قشنگترین آیتم های استایل خانوما هستش که مثلا تو دهه هشتاد می دیدیم کمتر خانومی از لاک و کاشت استفاده میکردن و بیشتر مثلا خانومایی میرفتن به دنبال کاشت و لاک که لاکچری به نظر میومدن و یه جورایی اون تایم این حرکت خفن طور بود. اما حالا می بینیم که خانوما تو هر سن و سالی که باشن این حرکت رو انجام میدن و دیگه برعکس شده کمتر خانومی رو می بینیم که لاک یا کاشت نداشته باشه. استایل یک بانو از قسمتای مختلفی تشکیل میشه که اگر همه و همه به درستی و کامل ترکیب شده باشن میتونن واقعا یه ظاهر جذاب و فوق العاده بسازن. مثلا اینکه انتخاب مانتو، شلوار کیف و کفش و شال و روسری و اکسسوری و میکاپ و لاک ناخن، واقعا هماهنگ کردن هم اینها با هم کار دوشواری به نظر میرسه که خانوما از پسش بر میان!

رنگ لاک شیک

پس می بینید که خانوما تو خوشگلاسیون توانمند هستند و اینکه ظاهرشون به نظر ما خوشگل میشه یا زشت برمیگرده به سلیقه که با فرد هم سلیقه باشیم یا خیر. اما برگردیم سراغ لاک ناخن که خب معمولا این قسمت از ظاهر بانوان با فصل ها و مناسبت ها و استایل ها تغییر میکنه. خیلیا عاشق زدن طرح های شلوغ هستند و خیلیا هم به سادگی اکتفا میکنن که البته باید بگیم واقعا هم سادگی همیشه رو مد و شیکه. مثلا الان به مناسبت کریسمس و شب یلدای قشنگمون خیلی از خانوما زدن تو کار هندوانه و درخت کاج و اینجور طرح ها که خب باید بگیم سخت در اشتباهید، چرا که شما میتونید با زدن یکسری طرح ها هم به شدت شیک باشید و هم اینکه زوم نکنید روی مناسبت. مثلا در ادامه می بینیم نمونه های بسیاری از این شیک بودن رو که در عین حال میتونید بعد از مناسبت هم به راحتی با همه تیپی ستشون کنید.

رنگ لاک شیک

چه رنگ لاکی به به پوست گندمی میاد؟

یکی از عمومی ترین رنگ پوست ها تو کشور ما رنگ پوست گندمی هستش که خب به دلیل ژن و موقعیتی که داریم اغلب به این رنگ هستیم. البته که رنگ شما اگر رنگ پوست گندمی دارید بادی خوشحال باشید چرا که بیشتر رنگ های جذاب به شما میاد و زیباییتون رو تمام و کمال خواهد کرد. ناگفته نمونه که انتخاب رنگ لاک ناخن تنها با رنگ پوست سنجیده نمیشه و در واقع اونچه که مشخصه اینه که شما باید متناسب با فضایی که قراره درش قرار بگیرین و فصلی که هستین و استایلی که اغلب میزنید این رنگ ها رو انتخاب کنید که خب این هم برمیگرده به هنر خانوما که بتونن همه اینها رو در نظر بگیرن و با توجه رنگ پوستی که دارن هم لاک انتخاب کنند!

رنگ لاک شیک

لاک قرمز؛ همیشه شیک و پرطرفدار

لاک قرمز واقعا خارق العادست، چرا که این رنگ جذاب لعنتی میتونه با هممممه رنگ و سبک استایلی بیاد و خودش رو نشون بده که هیچ، ظاهر شما رو هم جلای بیشتری ببخشه. لاک قرمز از کلاسیک ترین و شیک ترین رنگ هایی محسوب میشه که تقریبا به همه رنگ پوست و مدل ناخنی میاد اما خب به گندمگون ها بیشتر. 

قرمز تناژهای متفاوتی داره که خب بسته به سلیقه شما انتخاب میشه. از گوجه ای کمرنگ بگیر تا جیگری که خب همه و همه در طیف رنگی قرمز محسوب میشن اما خب کمرنگ تا پررنگ شده اند! قرمز ها هم به شکل ساده و هم به شکل شاین دار و حتی طراحی شده به شدت جذب هستند و در هر حالت میتونن جذابیت خود را حفظ کنند. پس اگر به دنبال یک رنگ برای کریسمس و یلدا و تولد  عروسی و … هستید بدونید که قرمز بهتون خیلی میاد.

رنگ لاک شیک

رنگ لاک سورمه ای و کرم

از دیگر رنگ هایی که میتونه برای شما بانوی گندمگون زیبا باشه، اینه که از رنگ های سورمه ای و آبی تیره غافل نشید. فراموش نکنید که این رنگ ها سنگین تر هستد و مناسب فصل سردی مثل زمستان می باشند. پالت رنگ سورمه ای با رنگ‌ های بسیاری مثل کرم، سفید، آبی، مشکی، طوسی، بنفش و صورتی به خوبی میتونه ست بشه و ظاهری بی نظیر از شما به نمایش بذاره. انواع شاین و اکلیلی برای لاک ناخن سورمه به کار میره که خب بسته به سلیقه و لباس شما باید انتخاب بشه.

از دیگر رنگ های شیکی که میتوان برای رنگ گندمی پیشنها کرد، رنگ های نود و کرمی هستند که به دلیل هارمونی خوبی که دارند میتونن به همه سبک ظاهری بیان و شما با خیال راحت هر کجا چه مهمونی و چه محل کار و چه دیت عاشقانه و … با این رنگ ها استایل کنید.

رنگ لاک شیک

رنگ لاک های شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

رنگ لاک شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی