|

پوستت خشکه و کرم پودر خوشگل نمیخوابه؟ / اینجوری با ژل آلوئه ورا صورتتو برق بنداز راحت

راه های زیادی هست تا رطوبت پوست رو حفظ کنی و نذاری تا به مرحله خارش و سوزش برسه. یه روش کم هزینه بهت پیشنهاد میدم تا امتحانش کنی.

لینک کوتاه کپی شد

داشتن پوست خشک مخصوصا توی فصل پاییز و زمستون که دما پایینه و رطوبت هوا کمه، خیلی دردسرساز میشه. علاوه بر حس بدی که خشکی پوست داره، خارش و سوزش هم اذیت کننده ست.

aloe-vera5

راه های زیادی هست تا رطوبت پوست رو حفظ کنی و نذاری تا به مرحله خارش و سوزش برسه. امروز یه روش طبیعی و کم هزینه بهت پیشنهاد میدم تا امتحانش کنی و اثر شگفت انگیزش رو ببینی.

اثر مثبت ژل آلوئه ورا روی پوست بدن

آلوئه ورا و ژلی که داخل برگ های این گیاه قرار داره تاثیرات مفید زیادی روی سلامت و زیبایی پوست میذاره. ژل خالص آلوئه‌ ورا خاصیت ترمیم‌ کنندگی روی پوست داره و برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مفیده.

aloe-vera4

ژل آلوئه‌ ورا برای هر نوع پوستی که داشته باشی، به ویژه پوست خشک، اثر مثبت داره مگر اینکه متخصص پوست استفاده از اون رو به دلایلی برای شما منع کنه. جالبه بدونی توی ترکیب بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی که از داروخونه ها و فروشگاه‌ ها میخری، از این ژل هم برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده میشه.

استفاده از ژل آلوئه ورا رو فراموش نکن

اگر پوست خشک داری، میتونی از ژل آلوئه ‌ورا به‌ عنوان مرطوب‌ کننده استفاده کنی. باید بگم این ژل طبیعی خیلی زود جذب پوست میشه و بهتره بلافاصله بعد از حمام از اون استفاده کنی تا رطوبت طبیعی پوستت حفظ بشه.

aloe-vera1

جالبه بگم ژل آلوئه ورا برای پوست های چرب هم خیلی مفیده و منافذ پوست و راه تنفس اون رو نمی بنده و باعث بروز جوش و آکنه نمیشه.

آلوئه‌ ورا و جلوگیری از چروک پوست

مطالعات متخصصان زیبایی نشون میده استفاده از ژل آلوئه ورا برای به تعویق انداختن علائم پیری بسیار مفیده چون این گیاه اعجاب انگیز میتونه کشسانی پوست رو با استفاده منظم چه به صورت خوراکی یا موضعی مصرف بشه، بهبود ببخشه. واسه همین هم هست که از ژل آلوئه ورا توی کرم‌های ضد پیری پوست هم استفاده میکنن.

aloe-vera8

چجوری از آلوئه ورا استفاده کنی

برگ های گیاه الوئه ورا رو میتونی از عطاری ها بخری و با چاقو سطح برگ ها رو برش بدی و به ژل داخل اون برسی. یه راه دیگه هم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی هست که توی بازار وجود داره.

aloe-vera7

آلوئه ورا دیگه واسه چی خوبه؟

گیاه آلوئه ورا و ژل فوق العاده ای که داخل برگ های اون قرار گرفته، خواص اعجاب انگیزی داره. جالبه بدونی این ماده طبیعی برای بهبود بریدگی ‌ها و ساییدگی‌ های پوست، درمان سوختگی، اگزما، آکنه و التهاب پوست، بهبود آفتاب سوختگی، درمان تبخال و کاهش تیرگی زیر چشم‌ ها هم مفیده.

aloe-vera3

اگه به زیبایی و سلامتت اهمیت میدی و به دنبال مطالب به درد بخور در این زمینه هستی، بقیه مقاله ها که با هشتگ دانش آراستگی روی سایت قرار گرفتن، رو هم بخون.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی