|

بهترین رنگ های کابینت واسه آشپزخونه ای که میخواد تا ابد رو مد باشه / سلیقه یعنی این

اگر شما هم به دنبال یه رنگ مناسب برای برای کابینت های آشپزخونتون میگردین که تا ابد مد بمونه، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آشپزخونه قلب هر خونه ای محسوب میشه و از طرفی هم بی شک یکی از سخت ترین تغییراتی که تو دکوراسیون هر خونه ای میتونه وجود داشته باشه بازسازی آشپزخونه هستش. خب آشپزخونه رو هم که تا درصد بالایی کابینت ها تشکیل دادن، پس بهتره که رنگ کابینت ها رو به درستی انتخاب کنیم. چرا که وقتی شما به طیف رنگی پناه ببرید که از مد نمیفته، دیگه نگران این نیستید که هر سال کابینت عوض کنید. رنگ هایی که نه تنها امسال عید سرزنده و جذاب به نظر میان، بلکه هر ساله میتونن همون تازگی رو برای شما و خونوادتون داشته باشند.

فراموش نکنید که این رنگای خاص کم و بالاخره یکی از اونها میتونه سلیقه شما رو جلب و جذب خودش کنه. دوست دارید بدونین این رنگها کدومان؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا آگاهانه و اصولی رنگ کابینت آشپزخونتون رو انتخاب کنید، نه فقط از روی احساس و سلیقه!

رنگ کابینت ترند امسال

کابینت با ترکیب سیاه و سفید

ترکیب رنگ سیاه و سفید همواره از دست رنگ هایی هستند که تو هر چیز در کنار هم به خوبی هماهنگ شدن و هچوقت هم از مد نمیفتن. اونها مکمل همن و میتونن باهم جذابت تر بشن. اگر دلتون سفید تنها رو میخواد خب باید بگیم که تو سال 2024 منسوخ شده و اگر میخواین ازش استفاده کنین بهتره که از اکسسوری های سیاه رنگ غافل نشید و جذابیتش رو چند برابر نمایید.

ترکیب رنگ سیاه و سفید برای کابینت‌های آشپزخانه، دو رنگی هستند که همواره در کنار هم جذابیتی درباره رنگ سیاه به تنهایی نیز باید بهتون این هشدار رو بدیم که ممکنه لکه‌ ها و کثیفی‌ ها رو نبینید و بهداشت آشپزخونه تون به خوبی رعایت نشه. پس رنگ سیاه و سفید رو کنار هم قرار بدید که دو رنگ کلاسیک هستن و با سبک‌ های متفاوت مدرن، ترانزیشنال و حتی فرانسوی هماهنگ هستند و از همه همه مهمتر اینکه قابلیت ایده پردازی های بسیاری رو دارند.

رنگ کابینت ترند امسال

انتخاب رنگ گریج برای کابینت آشپزخونه

احتمالا براتون سوال میشه که این دیگه چه رنگیه، که خب در پاسخ باید بگیم رنگ گریج ترکیبی از رنگ خاکستری، شیری و بژ هستش که خیلیم شیکه و به راحتی میتونه خودش رو با انواع سبک‌ ها و رنگ‌ های دیگه ست کنه.

اینجوریاست که کابینت های به رنگ گریج هیچوقت از مد نمیفتن و ما میتونیم به جای اینکه هر سال رنگ کابینت مون رو تعویض کنیم تا مدرن بشه، با انتخاب رنگ گریج فقط اکسسوری هایی رو کم یا زیاد کنیم و خیالمون از بابت ترند شدن این فضا راحت بشه. نکته جالبشون هم اینه که هم با فلز ست میشن و هم با چوب که این یعنی اگر برای سال بعد دلتون خواست سبک آشپزخونتون رو عوض کنید، به دردسر نخواهید افتاد!

رنگ کابینت ترند امسال

سورمه ای رو برای کابینت ها دیدی؟ 

شاید هم دلتون یه رنگ یکدست و تیره بخواد که در اینجا باید بگیم بهترین انتخاب سورمه ای هستش چرا که عمرا از مد بیفته. باور کنید این رنگ به قدری شیک و باکلاس هستش و خواهد بود شکل و شمایل آشپزخونتون رو درست به شکل آشپزخونه های سلطنتی خواهد کرد. از طرفی هم خوبه که بدونید این سبک رنگ با طلایی ها رابطه خوبی داره و می تونید با اکسسوری های طلایی یه رخ لاکچری و گرون به فضاتون ببخشید. در حالی که اگه دلتون لاکچری بودن نمیخواد و مدرن بودن مد نظره، رنگ هایی مثل سفید، کرم، طوسی و غیره به عنوان اکسسوری برای کابینت های سورمه ای عالین. 

رنگ کابینت ترند امسال

سبز سیج برای کابینت ها و زیبایی بی امانش

ولی خب شاید هم یه خانوم دوست داشته باشه تا کابینت های آشپزخونش یکدست به رنگ روشن باشه، که خب در اینجا سبز سیج بهترینه چرا که هم همیشه ترنده و هم به شدت شیک و خاص! 

این رنگ خوشگل از دست رنگ هاییه که میتونه سطح استایل آشپزخونه شما رو چندین لول بالاتر ببره. در واقع میشه گفت سبز سیج یه رنگ ارگانیک محسوب میشه که ما رو با طبیعت پیوند میده. خب از اونجایی که لوازم خونگی با رنگ طبیعت هیچوقت از مد نمیفته، سبز سیج نیز بدون تاریخ انقضا می باشد و میتونه امسال کابینت های آشپزخونتون رو زیباترین کنه و عضوی از خونوادتون بشه. 

رنگ کابینت ترند امسال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی