|

شیک ترین مدل های لوستر حباب دار / مهمون بیاد میگه اوف اینو کی خریدی انقدر چشمگیره

اگر قراره لوستر بخرین ولی نمیدونین چی، ما به شما خرید لوستر های حبابی رو پیشنهاد میدیم چرا که هم خحیلی خوشگلن، اما کاربردی و خوش قیمت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لوستر ها نیز به مانند دیگر لوازم پیشرفت کردن و حالا مدلای مختلفی دارند، در جنس و رنگ های متفاوت. لوستر رو میشه یکی از مهمترین عناصر تو هر محیطی دونست که میتونه اون فضا رو چه هال و پذیرایی باشه چه آشپزخانه و چه اتاق خواب ها، از این رو به اون رو کنه. البته که لوستر تنها برای خونه های مسکونی نیست و در واقعا هر فضایی که دکور داشته باشه مثل مطب ها یا دفاتر خصوصی و غیره، با داشتن لوستر زیبایی شون به حد اعلا میرسه. لوستر درست به مانند مبلمان میمونه، دوکارست! چرا که هم زیبایی داره و هم کاربرد.

آخه میدونید که خیلی از لوازم یا فقط زیبایی دارند یا فقط کارایی! اما یکسری از اونها به ماند لوستر هردو خواسته شما رو برآورده می کنند. لوستر ها رو گفتیم که انواع مختلفی دارند و یکی از این انواع، لوستر های مدل حبابی می باشد که به جهت خوشگلاسیون فضا هم به شدت تاثیرگذاره. لوستر حبابی نسل جدیدی از لوستر های این دو دهه اخیر هستش که تو ظاهر نیز تغییرات زیادی داشته. اگر علاقه مندید تا بیشتر در رابطه با این لوستر جذاب بدونی، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لوستر حبابی

معرفی لوستر حباب دار و البته خصوصیات جذابش

لوستر های حبابی در واقع تو دسته لوستر های مدرن قرار دارند. اونها توپ هایی هستند که مجهز به لامپ های داخلشونن. این لامپ ها با کیفیتن و در مجموع بهشون لوستر حباب میگن! 

این حباب ها اغلب از شیشه شفاف یا رشته های شیشه ای مات ساخته میشن و علاوه بر این، میشه اونها رو به سمت بالا یا پایین قرار داد. به طبع لوستر هایی که به سمت پایین هستن نوردهی خیلی بیشتر و بهتری دارند و از طرفی هم لامپ هاشون به راحتی قابل تعویضن. در مقابل، لامپ هایی که به سمت بالا هستن نور کمتری رو ساطع میکنن کمی تا قسمتی جایگزین کردنشون چالشی میشه! 

ناگفته نمونه شیشه های شفاف این سبک لوستر ها بهترین انتخاب برای محیط های کوچیک هستش و از طرفی هم اگر نیاز به نور کمتری دارید میتونید لوستر های حبابی مات رو انتخاب نمایید.

لوستر حبابی

کاربرد لوستر های حبابی و البته تاثیر بصری خیره کننده!

یکی از جذاب ترین ویژگی های لوستر حباب دار اینه که در سرتاسر اتاق به شکل یکدست نور رو پخش میکنه. حباب هایی که نیمه شفاف هستند نور رو منعکس یا شکسته می کنند و نمایشی جادویی و منحصر به فرد ایجاد می کنند. 

وقتی نور از کره های شیشه ای یا اکریلیک عبور میکنه، انگاری داره میرقصه و میدرخشه و یه درخشش نرم و پراکنده به فضا میبخشه. در واقع این نور داره به فضا گرما و شخصیت میده که خب این سبک افکت نورپردازی باعث شده تا جلوه بصری خیره کننده ای ایجاد بشه. 

لوستر حبابی

وقتی میخوایم لوستر حبابی بخریم به چیا باید دقت کنیم؟

اگر این روزها به دنبال لوستر برای آشپزخانه هستید، بهتره که دست نگه دارید! حالا چرا؟ چون قبل از خرید به شما توصیه می کنیم که به این نکات حتما توجه کنید تا یه خرید اقتصادی و مطمئن داشته باشید.

1- خانوم جان بهتره که به اندازه لوستر و تعداد حباب ها حتما دقت کنید. یک لوستر ممکنه از حباب های کم یا زیادی تشکیل شده باشه و ابعادش هم به همین منوال تغییر کنه. اگر فضای شما بزرگه، بهتره که از نمونه های بزرگ این سبک لوستر ها خریداری کنید.

2- به جنس شیشه و همچنین رنگی که داره نگاه و دقت کنید. اگر میخواین برای قسمت غذاخوری لوستر حباب دار بخرید پیشنهاد می کنیم که حتما به کیفیت شیشه توجه کنید. شفاف باشه یا مات؟ اگر قسمت ناهارخوری نیاز به نور زیادی داره، بهتره که حباب های شفاف رو انتخاب کنید.

لوستر حبابی

3- ارتفاع سقف رو حتما در نظر بگیرین که به شدت مهمه. چرا که بی شک لوستر هایی که حجیم و دارای ارتفاع قابل توجهی هستند، خب نیاز به سقفی بلند هم دارند. اگر یک لوستر حباب دار با ارتفاع قابل تنظیم پیدا و انتخاب کنید که عالی ترینه. 

یک سری عوامل مثل برند لوستر، جنس و قیمت نیز اهمیت داره که شما بسته به اونچه نیاز و سلیقه و بودجه تونه انتخاب می کنید.

لوستر حبابی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی