|

مبلمان زیر 50 میلیون / گذشت اون زمون که دو دست مبل میزدیم زیر بغل الان قیمتا ایناست

اگر شما هم برای عید امسال قصد خرید مبلمان نو دارید اما نمیدونید قیمت ها به چه صورته و سبک مبل ها چجوریه، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان رو میشه از دست وسایلی تو هر خونه دونست که شاید پنجاه درصد کارایی داشته باشه، اما از عناصر ضروری محسوب میشه که چرا که پنجاه درصد زیباییش هم به شدت اهمیت داره. مثلا اگر شما تو خونتون دو تابلو نصب کنید یا چهارتا، خیلی تفاوتی در ظاهر ایجاد نمیکنن. اما اگر مبلمان نداشته باشید یا اینکه به جای مبل هفت نفره دو نفره داشته باشید، بی شک جای خالیشون حس میشه و فضا رو به شدت زشت نشون میده. آخه میدونید که مبلمان از نظر حجمی بزرگترین وسیله ای هستن که تو خونه من و شما وجود دارند.

مبلمان انواع مختلفی دارند و با توجه به حجم و ابعاد و جنس پارچه و چوب و همچنین سبکی که دارند قیمت گذاری میشن. در واقع باید بگیم مثلا به طور مثال شما ده سال پیش با ششصد میلیون تومان میتونستی یه خونه خیلی جذاب و بزرگ و شیک بخری، اما حالا میتونید فقط یک دست مبلمان استیل بزرگ و جذاب و شیک بخری! بله قیمت ها تا به همین اندازه بالا رفتن و فضایی شدن.

در این مطلب ما میخوایم با چند سبک مبلمان راحتی آشنا بشیم که قیمتی متوسط دارند. این روزها خیلی از خونواده ها برای عید میخوان مبلمان خونشون رو عوض کنن و نیاز به این دارند که یه قیمت حدودی دستشون باشه. پس با ما همراه باشید.

Untitled

مبلمان به سبک کلاسیک، تلفیق دو مدل

در واقع مبلمان کلاسیک اینجورین که هر دو سبک مبلمان رو تقدیم شما می کنند. حالا یعنی چی؟ یعنی کلاسیک تلفیقی از اصالت و سادگی هستش. خیلی ها فکر می کنن این سبک خیلی لاکچری و گرونه و یه عالمه طرحای سنتی داره، در حالی که اصلا اینطور نیست و با ظاهر اصیل و ظریف و زیباش، بیشتر شبیه به یه ژانر هنریه! 

مبلمان کلاسیک خصوصیات بارز هر دو سبک مبل راحتی و استیل رو داره، به همین دلیله که مورد توجه بسیاری از خونواده ها قرار گرفته.

این سبک مبلمان اصلا قیمت گذری های کمی نداره و در خوشبینانه ترین حالا از 12/000/000 تومان شروع میشه تا چند صد میلیون! البته که نگران نباشید مبل کلاسیک در حالت تعادل چیزی بین 35/000/000 تومان تا 50/000/000 تومان قیمت داره.

green living room furniture (1)

مبلمان به سبک چستر، لاکچری

مبلمان چستر از لحاظ لغوی یعنی مبلی با دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب می باشد که خب ویژگی های ادامه داری همچون لمسه کاری دارد. همونطور که گفتیم یکی از ویژگی های اصلی این سبک مبلمان لمسه کاری شدن اونهاست. حالا لمسه کاری چیه؟ در ادامه تصویر مبل چستر رو می بیند که در قسمت ظاهریش شکل تو رفتگی داره که با خطوط متناسب و دکه طور یه تزیین زیبا به مبل داده. به ونه میگن لمسه کاری که مبل چستر ویژگی اصلیشه.

جذابیت و خوشگلی مبل چستر رو نمیتونیم کتمان کنیم چرا که این سبک مبلمان برای ایجاد یک محیط لاکچری همراه با المان های مدرن و عالی به شدت پیشنهاد میشه.

این سبک مبلمان از 21/000/000 تومان هست تا 135/000/000 تومان که البته در حالت عادی خیلی راحت و شیک میشه تا حدود پنجاه میلیون تومان هم مبلمانی شیک از سبک چستر پیدا کرد چرا که فت و فراوون تو بازار موجوده.

Cotswold Grey-Saintbury Linen 3 Seater Sofa - Washed Denim

Open lounge

مبلمان به سبک لاوسون، ساده و شیک

اما یک سری از خانوم ها و آقایون هستند که سبک مبلمان ساده تری رو دوست دارن. اینجورین که ترجیح میدن کمی مینیمال تر پیش برن و شاید هم از تجمل به دور و فراری هستن. که خب در این شرایط ما به شما مبلمان لاوسون رو پیشنهاد میدیم. 

از ویژگی های مبل لاوسون میشه گفت دارای بالشتک های پر شده ای هستش که نه تنها از چروک شدن لباستون میتونه جلوگیری کنه، بلکه یه نشیمن شیک و در عین حال به شدت راحت هم در اختیار شما قرار میده. مبل لاوسون ابعاد و اندازه های مختلفی داره، اما خب معمولا ارتفاع پشتی و عمق صندلی ها با هم متفاوت اند. مبل سبک لاوسن میون مبلمان یکی از گزینه‌ های هستش که میتونید این سبک رو به عنوان مبل سکشنال نیز پیدا کنید. مبل لاوسون همه کاره یکی از انتخاب های برتر میون طراحان امروزی می باشد. 

قیمت این سبک مبلمان چیزی حدود 30/000/000 تومان تا 64/000/000 تومان می باشد.

Lawson-futniture

living+room+interior+design+ideas+makeover

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی