|

خانواده داماد میخوان برات عیدی بیارن مبارکه / حالا میدونی چی بپوشی بگن به به چه عروسی

در این مطلب در خصوص لباس تازه عروس ها در روزی که براشون عیدی میارن صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن تیپ و استایل مناسب این روزا از نون شب هم واجب تره چرا که تیپ و استایل شما امضای شماست و حتی خیلی ها با توجه به اون ها یه دیدگاهی از شما پیدا میکنن مثلا در صورتی که شما مدل و رنگ مانتوی مناسب رو که بهتون میاد رو بدونید و به سراغ پوشیدن اون برید اینطور به نظر خواهید اومد که موقعیت شناس هستید و میدونید که چه چیزی رو کی و کجا بپوشید و حتی بگید ولی بر عکسش هم هست مثلا در صورتی که شما برای مصاحبه ی کاری شلوار زاپ دار و مانتوی کوتاه با رنگ جیغ و جلف بپوشید مسلما مثل یه فرد متعهد به کار به نظر نخواهید اومد و احتمال این که اون شغل رو بهتون ندن بسیار بالاست.

پس افراد چه بخواهیم و چه نخواهیم از ظاهر ما یه سری پیش داوری ها راجبمون خواهند داشت و حتی خود ما هم نسبت به دیگران اینجوی هستیم و اون ها رو با توجه به یه سری مشخصات ظاهری در وهله ی اول میشناسیم مثلا شما تو یه جمع زنونه باشید که در بین اون ها یه نفر قوزک پاش سیاه باشه احتمالا با خودتون فکر کنید که اون خانوم زیاد به زیبایی خودش اهمیت نمیده و همه چیز رو سرسری میگیره چون خیلی عجیبه تو این دوره و زمونه با وجود ترفندهایی برای رفع تیرگی قوزک پا باز هم یه عده باشن که این قسمت از پاشون سیاه و تیره باشه! پس به زیبایی ظاهری خودتون اهمیت بدید و برای هر چه زیباتر شدن تلاش کنید. حالا در این مقاله برای زیباتر شدن شما میخواهیم راجبه این که عید چی بپوشیم صحبت کنیم اون هم وقتی که شما تازه عروس هستید و خونواده ی همسر میخوان براتون عیدی بیارن پس در ادامه با ما همراه باشید.

لباس تازه عروس ها

سرهمی با کلاه یه انتخاب شیک و پیکه جلوی فک و فامیل داماد

شاید خیلی هامون وقتی اورال ها رو میبینیم ناخودآگاه به یاد سرهمی های موقع بچگیمون بیفتیم اما خب الان چند سالی میشه که این مدل از لباس ها جایگاه خودشون رو در دنیای پوشاک و مد بین خانوم ها پیدا کردن و خیلی از دختران به پوشیدن اون ها در مراسم های مختلف علاقمند هستن که پیشنهاد ما هم به شما در صورتی که میخواهید یه تیپ جالب و خاص پیش داماد و خانواده اش برای روزی که براتون عیدی میارن داشته باشید رفتن به سراغ این مدل از لباس هاست.

خوشبختانه هم اروال ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستن و مهم نیست که قد بلند باشید یا کوتاه و یا چاق و لاغر شما میتونید با یه چرخ در بازار بهترین اورال رو مناسب با فیزیکتون پیدا کنید و باهاش بدرخشید و حتی فرم اندامتون رو هم اصلاح کنید مثلا در صورتی که یه مقدار قد کوتاه و پر هستید بهتره به سراغ اورال های تک رنگ و تیره برید تا ظریف تر به چشم بیایید و یا در صورتی که لاغر هستید و میخواهید که چاق دیده بشید به سراغ سرهمی هایی که دارای رنگ های روشن هستن برید.

لباس تازه عروس ها

کت و شلوار و یا کت و دامن میتونه یه انتخاب رسمی و شسته و رفته باشه

در صورتی که برای روزی که عیدی میارن میخواهید خیلی اتو کشیده و رسمی به نظر بیایید و دوست دارید که پیش فک و فامیل آقای داماد سرسنگین باشید و یه جورایی رسمی حاضر بشید طوری که همه از جذبه ی شما حیرت کنن توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ کت و شلوار و یا کت دامن هست که حتما جنس خوب و شق و رقی داشته باشه و رنگ اون با پوستتون همخونی داشته باشه و بهتره که برای هر چه رسمی تر به نظر اومدن به سراغ رنگ های طوسی، زرشکی، خاکی و.... برید که البته اگر میخواهید یه مقدار چاشنی ملوس بودن هم داشته باشه لباستون میتونید به سراغ رنگ هایی مثل کالباسی، یاسی، آبی آسمانی و... برید.

لباس تازه عروس ها

شومیز و دامن برای وقتی که میخواهید شیک و در عین حال مدرن دیده بشید 

یه خوبی که این روزا توی دنیای پوشاک به چشم میخوره این هست که احتمال این که شما در یه مراسمی یه نفر رو ببینید که لباس تکراری مثل شما پوشیده خیلی کم شده چون خیلی ها لباساشون رو با ایده گرفتن میدوزن و اینطوری انگار اون لباس شخصی سازی میشه و خب فضای مجازی هم دنیایی از ایده هست و مثل قدیم نیست که دسترسی به مدهای روز سخت باشه!

بنابراین برای روز عیدی توصیه ی ما به شما این هست که در صورتی که میخواهید خیلی خاص باشید یه شومیز برای خودتون بدوزید و یا در صورتی هم که که براتون فرقی نداره میتونید یه شومیز زیبا رو خریداری کنید و اون رو با دامن بپوشید. شما همچنین میتونید برای این که زیاد ساده نباشید شومیز و یا دامنتون رو طرح دار انتخاب کنید.

لباس تازه عروس ها

لباس تازه عروس ها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی