|

شیک ترین تیپ ها برای مهمونی عید / شدی میزبان یکی از این مدلارو استایل کن ناناس شی

اگر شما هم بانویی هستید که این روزها ممکنه میزبان مهمونی عید بشه، پس حتما به استایلتون دقت کنید و اونچه که مناسب تره رو به تن نمایید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- داریم تو تعطیلات عید نوروز به سر میبریم و تو خیلی از خونه ها بساط مهمونی و دید و بازدید های عیدونه هستش. عید نورز خیلی قشنگه و واسه ما ایرانی ها به شدت اهمیت داره. ما تقریبا خیلی پول برای این عید خرج می کنیم، چرا که هم دلمون میخواد مسافرت چند روزه بریم و هم اینکه حسابی مهمونی میریم و مهمون دعوت میکنیم. از طرفی هم که میدونید رسممونه از قدیم ندیم عادت داشتیم که با اومدن سال جدید و فصل شروع، یعنی بهار، خیلی موارد رو نو کنیم. یکی از مهمترین مثال هایی که میشه برای این نو کردنه زد لباس و استایلی هستش که سر تا پامون رو جدید می کنیم. دم عید خیابونا اونقدری شلوغه که جای سوزن انداختن نیست. خونواده ها دارن خرید عید میکنن و بسته به نیاز و بودجه ای که دارن لباس تهیه می کنند.

اما چرا؟ چون همونطور که گفتیم ما تو این عید قشنگ، میریم عید دیدنی و حالا یه بار مهمون هستیم و یه بار هم میزبان. وقتی میخوایم بریم مهمونی که خب کارمون راحت تره و اونچه که به عنوان استایل انتخاب کردیم رو میپوشیم. اما همیشه وقتی میزبان هستی سخت تره، چرا چون هم باید خوشگل باشی و هم متناسب با یه میزبان و هم راحت. خیلی از خانوما وقتی مهمون دعوت می کنن نمیدونن چی بپوشن بهتره که در این مطلب قراره به این مطلب رسیدگی کنیم و ببینیم خانوم خانومای زیبا روی به عنوان میزبان چی بپوشن جذاب تره؟ پس با ادامه  مطلب ما همراه باشید. 

استایل برای مهمونی

شومیز بپوش با شلوار جین، اما این مدلی!

اصلا مگه میشه از جذابیت این دو آیتم در این موضوع گذشت؟ هم شومیز و هم شلوار جین اونقدری تو خوشگلی ثابت شده هستن که همه ما میدونیم میشه تو همه جوره مهمونی رو این دو لباس حساب باز کرد. شومیز ها تنوع بسیار بالایی دارند و از طرفی هم اگر شلوارتون رو مام استایل انتخاب کردید، میتونید خیلی شیک شومیز رو داخل شلوار قرار بدید تا زیباییش چند برابر بشه. این سبکی هم ظاهر شلوارتون بهتر نمایان میشه و هم اینکه مدل شومیز تون بیشتر به چشم میاد. اما اگر شلوار معمولی به تن می کنید، خیلی فرق نمیکنه که داخل قرارش بدید یا بیرون، در هر دو صورت زیباست!

استایل برای مهمونی

تیشرت با شلوار جین، بسته به سبک دورهمی

خب خیلی از مهمونی ها هستن که دوستانه و غیر رسمی هستن که در این شرایط شما میتونید خیلی خوشگل و راحت از یه تیشرت مطابق با سلیقتون، همراه با شلوار جین استفاده نمایید و لذتش رو ببرید. خوبیه این ست لباس هم به اینه که میتونید برای ساعات طولانی خیلی راحت و بدون اذیت باشید. البته که یادتون نره از اکسسوری های مناسب غافل نشید و همچنین با پوشیدن صندل و کمربند به استایل خود رنگی تازه و ترند ببخشید.

استایل برای مهمونی

سرهمی بپوش و استایل رو میون خانوما تک کن

همه ما وقتی بچه بودیم اورال یا همون سرهمی رو زیاد پوشیدیم، اما اونچه که مشخصه اینه که این سبک لباس در شیک پوشی بانوان هم سرافراز شده و تونسته نظر بسیاری رو به خود جلب کنه. سرهمی ها از جنس های مختلف هستن و هم میتونن از جنس جین و هم به شکل پارچه ای و گشاد و جذب استایل بشن. اینکه شما چی دوست دارید این مهمه و میتونه همراه با یه صندل پاشنه کوتاه شیک، زیبایی شما رو بی نظیر کنه. اگر تو مهمونی عید شما میزبان هستید حتما به این استایل رجوع کنید.

استایل برای مهمونی

کت و شلوار و یا کت و دامن، زیبایی یک بانوی ایرانی

اگر مهمونی شما از نوع رسمی هستش کلا بیخیال هر چی که تا به اینجا گفته ایم بشید و مستقیم برید سراغ یه دست کت و شلوار یا کت و دامن که شیک ترینه. بی شک اینکه شما به عنوانی بانوی میزبان چنین استایلی داشته باشید میتونه خود به خود محفل رو زیباتر و رسمی کنه. 

برای انتخاب رنگ نیز بهترین کار اینه که از رنگ هایی طبیعی همچون خاکی، سرمه‌ ای، مشکی، طوسی یا زرشکی استفاده کنید چرا که حتی رنگ ها هم رسمی و غیر رسمی دارن و میتونن ظاهر شما به اونچه که دلتون میخواد نزدیک تر نمایند.

استایل برای مهمونی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی