|

مانتو یقه آمریکایی / انواع استایل باهاش رو گفتم اینجوری تو عید خیلی به چشم میای

اگر شما بانویی هستید که دلتون میخواد با استایلی که دارید چشمگیر تر از هر خانومی باشید، پس اصلا از مانتو های یقه آمریکایی غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل برای بانوان اهمیت زیادی داره. البته که تیپ زدن و خوشتیپ کردن در واقع زن و مرد نمیشناسه و اونچه که مشخصه اینه که همه آدما دلشون میخواد تو سبک و سلیقه ای که انتخاب کردن خوشگلترینه خودشون باشند. اما خب در واقع استایل کردن برای بانوان سخت تره چرا که آیتم های بیشتری برای داشتن یک ست تیپ کامل نیاز دارند. شما فکر کنید امشب به یک افطاری و یا عید دیدنی دعوت هستید. آقای خونه یک دست کت و شلوار شیک داره که به همراه پیراهن و کفش و ساعتش ست میکنه و میپوشه. اما خانوم چی؟ خانوم خونه نه تنها باید به این فکر کنه که مانتو و شلوار و کیف و کفش و شال و آرایش و لاکش چی باشه، تازه باید به این هم فکر کنه تو فضای مهمونی چی بپوشه که مناسب باشه! خب با مانتو که نمیشه نشست! و این دقیقا همون تفاوتیه که گفتیم لباس پوشیدن خانوم و آقا باهم داره. 

جدا از اینها، اگر بخوایم کمی تا قسمتی ریز بین تر بشیم، باید بگیم که مانتو تو تیپ خانوما اهمیت زیادی داره. انتخاب مانتو کار خیلی سختیه به طوری که خانوم خونه میره ده تا مغازه رو میگرده و پرو میکنه، در نهایت هم باز ممکنه چیزی به دلش ننشینه و نپسنده! مانتو ها انواع و اقسام مختلفی دارند اما اونچه که اهمیت داره اینه که به شخص شما چی میاد و ترند ها چیه. یکسری مانتو ها هستند که با مدلشون میتونن به خیلی از اندام ها و سبک ها بیان. یکی از این مانتو ها مدل های یقه آمریکایی می باشند که طرفداران بسیاری هم دارند. اگر سوالتون اینه که مانتو یقه آمریکایی دیگه چه مدلیه، پس با ادامه مطلب ما حتما همراه باشید.

مانتو یقه آمریکایی

اول انواع مانتو یقه آمریکایی رو بشناس

در واقع این سبک یقه پرطرفدار انواع مختلفی داره که میتونه با توجه به فرم اندام، قد و همچنین ترند روز و نوع استایلی که شما خانوم زیبا دارید، انتخاب بشه و مورد استفاده قرار بگیره. البته که باید بدونید یقه آمریکایی یک مدل نیست و سبک های مختلفی همچون یقه آمریکایی سرخود، ایستاده، پهن، جدا، دوبل و بلند داره که در بین اونها یقه آمریکایی سرخود، خیلی خیلی بیشتر محبوبیت داره. ناگفته نمونه که به این مدل یقه، یقه اسپرت هم گفته میشه.

اغلب بانوانی که درشت اندام هستن اما قدی کوتاه دارند، یقه بلند و باریک توصیه میشه تا نتیجه ای ایده آل پیدا کنه و فرد با اندامی کشیده تر دیده بشه. اما افرادی که لاغر هستند و دارای بالاتنه ای بلند هستند، انواع یقه های آمریکایی پهن هم مورد استفاده قرار میگیره و قشنگه.

مانتو یقه آمریکایی

کیفیت داشتن یا نداشتن مانتو چقدر رو زیبایی تاثیر داره؟

اینکه جنس لباس به خصوص مانتو از چی باشه اهمیت بسیار بالایی داره. چرا که علاوه بر ظاهری که خیلی راحت میتونه فریاد بزنه با کیفیته یا بی کیفیت، در ایستایی و دید بصری هم به شدت تاثیر گذاره. خیلی از خانوما بر این نظرند که پول یه مانتو گرون رو میرم سه تا میخرم ولی ارزون تر، در حالی که قطعا اگر همین یک مانتو رو خریداری کننند، میتونه سالهای بیشتری براشون بمونه و همچنان شیک و زیبا دیده بشه. از طرفی هم از نظر ظاهری کاملا متفاوت از جنس بی کیفیت وای میسته و میتونه ستایل شما رو شیک و زیباتر نشون بده.

مانتو یقه آمریکایی

مانتو یقه آمریکایی

مانتو کتی های یقه آمریکایی از چه جنسی هستن؟

در حقیقت مانتو کتی یقه آمریکایی اغلب از پارچه‌ های سبک و نیمه سبک تولید میشه. پارچه هایی به مانند پشم، پنبه، نخ و خز. 

طراحی و تولید این مانتو کت‌ ها خیلی متنوعه و میتونه به صورت فشن و مدرن، و یا سنتی و کلاسیک دوخته بشه. یکسری از اونها دارای دکمه‌ ها و یا زیپ هستند تا بتونید راحت باز و بستشون کنید. این سبک مانتو ها تونستن نظر خیلی از بانوان خوش سلیقه رو بخود جلب کنند و ظاهری زیبا و جذاب براشون بسازند.

مانتو یقه آمریکایی

مانتو یقه آمریکایی

مانتو یقه آمریکایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی