|

لاک ناخن شاین به رنگ سال 2024 / نه فقط خودت بلکه فامیلا هم از تنوع دستات لذت میبرن

لاک ناخن شاین هلویی رنگیه که میتونه واسه خیلی از خانوما خوشگل باشه و یه ظاهر زیبا و هماهنگ با همه جوره استایلی برای شما بسازه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خانوم ها از جنس ظریف و زیبای خداوند و این هستی هستند. به همین دلیل هم خلقایت و هم ظاهر و باطنشون کمی تا قسمتی متفاوت از آقایون می باشد. مثلا اینکه اصلا آقایون براشون مهم نیست که مدل ناخن دستشون چه شکلیه! فقط اینکه کوتاهش کنن تا آراسته و به دور از آلودگی باشه براشون کفایت میکنه. اما خانوم ها چی؟ بی شک اینکه فرم و مدل ناخن هاشون چه شکلی باشه و از طرفی هم لاک ناخن رو به چه رنگ و طرحی بزنن، براشون اهمیت بسیار زیادی داره. لاک ناخن یکی از آیتم های زیبا سازی هر بانویی محسوب میشه که حالا یا به صورت کاشت و ژلیش، و یا اینکه به شکل معمولی و با لاک ناخن ساده زده میشه.

لاک زدن میتونه از دو سو روی خانوم ها تاثیر بزاره. هم ظاهری و هم باطنی! بله دقیقا لاک زدن اینجوری که که خانوم وقتی میزنه یه ور روحش شاد میشه و انرژی به شدت خوشایندی میگیره، یه دور هم ظاهر دستاش زیبا میشه و باعث جذابیت هرچه بیشتر استایلش خواهد شد. اما مشکلی که همیشه واسه خانوما وجود داره اینه که نمیتونن طرح و رنگ مناسبی رو انتخاب کنند. طرح ها به شدت فراوون هستن و رنگ ها نیز از موهای سر من و شما بیشتر! قطعا انتخاب سخت میشه. اما اونچه که مشخصه اینه که ار بدونیم چه رنگی به پوست دستمون بیشتر میاد و چه طرفی با سلیقمونه و البته ترند روز، میتونیم انتخاب آسون تری داشته باشیم.

لاک ناخن شاین هلویی

لاک ناخن شاین به رنگ سال 2024

هر ساله شرکت پنتون رنگی رو به عنون رنگ سال معرفی میکنه. زنگ سال امسال، یعنی 2024 هم که هلویی و یا بهتره بگیم "زردآلوی له شده" انتخاب شد و مورد توجه قرار گرفت. میدونید که از رنگ سال چقدر زیاد تو مد و فشن استفاده میشه و این طراحان تا به چه اندازه از رنگی که به عنوان ترند انتخاب میشه استقبال می کنند. 

لاک ناخن شاین هلویی

در اینجا ما میخوایم بریم سال رنگ سال 2024 برای لاک ناخن مون. اما طرح چی؟ در بین طرح های مختلف و سبک های که وجود داره، قطعا لاک ناخن شلین زیبایی خاصی داره و تونسته نظر بسیاری از افراد رو به خودش جلب کنه. لاک ناخن شاین دار در واقع سن و سال هم نمیشناسه و تنها چیزی که میتونه براش سن تعیین کنه رنگی هستش که برای این سبک انتخاب میشه. مثلا یه لاک شاین صورتی برای خانوم میانسال مناسب نیست و دختران جوان ازش استقبال دارند. در عوض شاین زرشکی برای یک بانوی چهل ساده ایده ای بی نظیره.

لاک ناخن شاین هلویی

لاک ناخن هلویی رنگی که ظرافت زنانه رو به رخ میکشه

ناخن‌ های به رنگ هلویی زنانه جزیی از تجملات زیبایی به حساب میاد که بسیاری از زنان تو سرتاسر جهان ازش استفاده می کنند. این رنگ یکی از رنگ های طیف صورتی به حساب میاد که خب رفته و رفته تا رسیده به هلو! این رنگ یه ظرافت و زیبایی خاصی از طبیعت رو به ما نشون میده که برای ناخن ها به شدت جذابه. 

لاک ناخن شاین هلویی

لاک شاین به چه مدل ناخنی میاد؟ 

لاک ناخن هلویی رنگی هستش که میتونه به همه مدل ناخنی بیاد و خوشگل باشه، اما اونچه که واضحه اینه که شما باید ببینید چی مدلی به دستان شما خواهد اومد. رنگ لاک هلویی اون هم از سبک شاین دارش برای ناخن های بلند زیبایی بیشتری داره اما برای دستانی که سایز کوچیک  ظریفی دارند همراه با ناخن هایی کوتاه، نیز زیبا خواهد شد. 

لاک ناخن شاین هلویی

لاک ناخن شاین هلویی

لاک ناخن شاین هلویی به سبک معمولی و ژلیش

لاک ناخن شاین رو هم در سالن های زیبایی به شکل ژلیش میتونید بزنید و هم اینکه خیلی راحت و آسوده با خرید دو لاک ناخن، تو خونه به ناخن زنید. اگر قصد این رو دارید که خودتون به شکل معمولی به ناخن های خود لاک بزنید، بهترین کار اینه که شاین هلویی رو خریداری کنید و یه رنگ لاک هلویی معمولی هم انتخاب کرده و ابتدا لاک معمولی رو بزنید. به جهت غلظت رنگ میتونید دو لایه لاک معمولی رو بزنید و در لایه سوم شاین رو استفاده نمایید.

لاک ناخن شاین هلویی

لاک ناخن شاین هلویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ملیسا ارسالی در

    اصلا خوب نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی