|

تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید / این محصول واسه هوای گرم و شر شر عرق حکم طلا رو داره

اگر شما فردی هستید که پوست چربی دارید و از ضد آفتاب و برق افتادن پوستتون فراری، پس حتما فلوئید رو تست کنید واسه شما عالیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک زیبایی یک بانو در مرحله اول پوستی هستش که برای خودش میسازه. اینکه میگیم میسازه دقیقا به معنای ساختنه، چرا که شما با انجام روتین روزانه و مراقبت های لازمه خیلی راحت میتونید حتی سخت ترین پوست ها رو هم تحت کنترل بگیرید و زیباییش رو حفظ کنید. از طرفی هم به همین اندازه میتونید با رهایی و به امون خدا ول کردن پوستتون، در نهایت بعد از مدتی نه چندان دور چهره ای پر از لک و جوش و کدری تحویل بگیرید. اما اونچه که مشخصه اینه که یکی از مهمترین محصولات پوستی برای داشتن چهره ای زیبا استفاده از ضد آفتاب می باشد. ضد آفتاب ها تنها به جهت جلوگیری از سوختگی صورت و بدن نیستند. بلکه میتونن از ایجاد کک و مک و همچنین چروک های پوست و کدری جلوگیری داشته باشن که خب در نهایت بعد از همه اینها می بینید چقدر چهرتون خوشگل تر و روشن تر و جوان تر شده.

در واقع استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب تو روتین روزانه پوست، میتونه عواقب جبران ناپذیر و نه چندان خوبی بر جای بزاره. به عنوان مثال تو بهترین حالت اینه که پوست شما دچار لک هایی میشه که درمانشون اصلا به این سادگی ها نیست و هزینه زیادی هم طلب میکنه. شما باید در هنگام خرید ضد آفتاب اون محصول و مدلی رو برای خودتون انتخاب کنید که مناسب پوست شماست. آخه میدونید که ضد آفتاب نیز به مانند خیلی از محصولات انواع بسیار مختلفی داره. ولی این رو هم بگیم که انتخاب یک ضد آفتاب مناسب کار ساده ای نیست. مثلا شاید ببینید که بعضی از ضد آفتاب‌ ها در قالب کرم تولید میشن و یکسری دیگر فلوئید. اما این دو چه فرقی با هم دارند؟ تفاوت فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب موضوعیه که ذهن خیلی از بانوان رو درگیر کرده که ما در این مطلب میخوایم بهش بپردازیم.

تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید

کرم ضد آفتاب چیه؟ ضد آفتابی هست که صد در صد جلوی آسیب خورشید رو بگیره؟

کرم ضد آفتاب دارای ترکیبات فعالی هستش که نمیذاره اشعه UV خورشید به پوست برسه و در واقع این دقیقا وظیفه اصلیشه. میدونستید اشعه ماورا بنفش خورشید یه اشعه مضره که میتونه باعث ایجاد لک، به وجود اومدن زودرس علائم پیری، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست بشه؟ زدن ضد آفتاب برای همه افراد، چه مردان و چه زنان و حتی برای بچهای بالای 6 ماه کاملا توصیه میشه و لازمه. اگه میخواین بهترین کرم ضد آفتاب رو داشته باشین، باید حداقل SPF 30 رو دارا باشه تا حداکثر 97 درصد، تا بتونه اون ضرر های اشعه خورشید رو مسدود کنه. 

یادتون باشه که هیچکدوم، و هیچ نوع از ضد آفتابی نمیتونه به شکل صد در  صد از نفوذ و آسیب نور خورشید جلوگیری کنه. پس فریب ضد آفتاب های 100 درصد رو نخورید! ضد آفتاب میتونه هم فیزیکی باشه و هم شیمیایی. همچنین میتونید ضد آفتاب رو در قالب کرم یا لوسیون و یا فلوئید تهیه و استفاده نمایید.

تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید

اما فلوئید ضد آفتاب کدومه؟

Fluid یه واژه انگلیسی به معنای "مایع" می باشد. این محصول دارای بافتی سبک هستش و همونطور که اسمش هم پیداست، به مانند مایعات تقریبا روانه و غلظتی نداره. جذب فلوئید ها بر روی پوست خیلی سریعه و میتونه برای افرادی که پوست چرب دارند پیشنهاد خوبی باشه. استفاده از این محصول برای آب و هوایی که گرمه و مرطوب، خیلی خوب به نظر میاد و به علاوه اینکه شما میتونید با استفاده از فلوئید ها از آفتاب سوختگی پوستتون هم جلوگیری کنید و پیری زودرس رو هم به درک واصل نمایید! بله این محصول تا به این اندازه خوبی داره.

تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید

فرق جذاب بین فلوئید ضد آفتاب و کرم ضد آفتاب 

اما فرق بین این دو محصول چیه؟ احتمالا تا به اینجا کمی تا قسمتی متوجه این تفاوت شده اید، اما اگر بخوایم به شکل جمع بندی بگیم، باید به مواردی مثل سبک بودن فلوئید نسب به کرم ضد آفتاب اشاره کنیم. همچنین اینکه ضد آفتاب ها دارای چربی بیشتری هستند و برای افرادی که پوست خشک دارند میتون گزینه ای ایده آل تر باشن. ضد افتابی که در قالب کرم تولید و عرضه میشه، بافتی غلیظ داره که مانند دیگر محصولات کمی سنگین تره. برعکسش فلوئید برای پوست چرب پیشنهاد بهتریه و با توجه به اینکه همون خاصیت ضد افتاب رو داره، باید هر دو ساعت یکبار تمدید بشه تا بونه به بهترین شکل ممکن وظیفش رو انجام بده.

تفاوت کرم ضد آفتاب و فلوئید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی