|

تیپ اروپایی زنِ مهدی قایدی تو بالا شهر طهرون که با یه شال ایرونی شد؛ مینگرن عمیقاااا

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی ستاره استقلالی می باشد که این روزها با ترفندهای متفاوت جلب توجهی عجیب دارد و اینبار نیز با عکس قدی و محو افق!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهدی قایدی این روزها سر و صدا زیادی دارد. چرا که خب قطعا یکی از بازیکنان خوب تیم ملی و تیم آبی ها می باشد که البته به طور قرضی اومد یه فصل ایران و از اونجایی که قرار داد طولانی مدت با تیم اصلیش یعنی شباب الاهلی داره، فعلا میون زمین و هوا گیر کرده و خب چون استقلالی ها هم شیفته این استعداد دهه هفتادیشون هستند، حسابی خواستارشن! مهدی قایدی به تازگی در تیم ملی با بازی در ازبکستان حضور داشت. همسر مهدی خان که میشه خانوم ستاره معصومی، نیز در این بین از همسر عزیزش استفاده لازم رو میبره و جهت دیده شدن های مجایز فعالیت دارد. ستاره همسر مهدی قایدی می باشد و خب خواه ناخواه شهرت پیدا میکرد اما تا به این اندازه اکتیو بودن برای دیده شدن هم گاهی تبدیل به جنجال می شود.

میگین چرا و چطور؟ مثلا همین پارسال بود که ستاره معصومی جهت رفتن مهدی به تیم عربی و زندگی در دبی حسابی مورد توجه قرار گرفت و دل هوادارای استقلال رو سوزوند! این در حالی بود که هنوزه که هنوزه بسیاری از  این هوادار ها ستاره معصومی رو دلیل رفتن مهدی قایدی میدونن، چرا که شور شوق خانوم خانوما بعد از رفتن به دبی رو دیدن! ستاره معصومی در هر لحظه و هر مکان در راستای بولد شدن و چشم حسودارو کور کردن، اینستاگرامش رو مورد عنایت قرار میده و یانبار نیز خانوم خانوما رو دیدیم در حالی که با همسرش تصویری قدی منتشر کرد که محو افقی دور بودند!

setareh.masoumi_s instagram 2023-6-24 story

خوشمزه جات ستاره معصومی اون بالا مالاهای تهران! غم دوری دبی چی میگه

البته که این تنها تصویری نبود که ستاره معصوی به اشتراک گذاشت و خانوم خانوما از اونجایی که عادت دارن انواع و اقسام خوشمزه جات و رستوران ها و غذاها و سرو های عجیب و گرون رو به اشتراک بذارن و نشون همگان بدن، اینبار نیز اینچنین شد و با یه استوری خوشرنگ فالوورا رو از خوردنیشون آگاه ساختن!!

ستاره معصومی به خصوص بعد از رفتن به دبی و گشت و گذار تو رستوران های لاکچری عربی، عکس و .ویدیوهای بسیاری با این موضوع منتشر میکرد ولی انگاری خانوم خانوما میان ایران از غم دوری دبی فعالیت کمتری هم دارند!

setareh.masoumi_s instagram 2023-6-24 story (1)

ستاره معصومی اینجوریاست که شده شاخ اینستاگرامی!

شاید بگین این موارد که چیزی نیست که شما بهش دقت میکنید. اما این دقت ما نیست بلکه توجه کاربران هستش که دیگه از دیدن این موارد کلافه شدن. در اینستاگرام مد شده که هر کی رسید و دو بار رفت کافه و کوه، پیجش میره بالا و بعد هم برای خودش میشه یه پا شاخ اینستایی!

ستاره معصومی نیز دقیقا به همین منوال رفت جلو و حالا تبلیغاتی با مبلغ بالا و هنگفت میذاره و میگیره. ستاره معصومی بعد از اام جوینده همسر سپهر حیدری بالاترین تعداد فالوور میان همسران بازیگران و حتی فوتبالیست هارو داره که همه و همه توسط حواشی که ساخت جذب شدن!

ستاره معصومی دسته گل خواستگاری رو برد واسه استقبال از مهدی قایدی!

همونطور که در ابتدای متن هم گفته شد، مهدی قایدی به تازگی از بازی با ازبکستان برگشته. قطعا میدونید که این روزا اسم مهدی قایدی خیلی داره شنیده میشه و شده یکی از بازیکنای بولد تو این ورزش جذاب. از این ها گذشته مهدی خان روز گذشته هم در برنامه "ورزشگاه" مهمون شد و حضور پیدا کرد که خب دوست داران مهدی خان رو حسابی به ذوق آورد.

اما این پایان ماجرا نیست و ستاره معصومی در همون جهات دیده شدنی که گفتیم برای برگشت همسرش به استقبال رفت و تو مهرآباد مهدی جانش رو سورپرایز کرد. البته با دسته گلی بزرگ و رز های قرمز که به گفته کاربران انگاری برای خواستگاری بوده!

DSl6VeW8OcYV

عاشقانه های ناتموم ستاره معصومی نسبت به همسرش!

در مجموع میشه گفت ستاره معصومی به شدت در فضای عمومی اینستاگرام سعی بر این داره تا نشون بده علاقه بین خودش و همسرش به شدت فرااااوونه! این در حالیه که مدام یا جملاتی عاشقانه و غلیظ میاد با موزیک و هدیه و دابسمش از مهدی این موضوعات رو نشون میده! البته که قطعا خانوم خانوما حق دارن چرا که مهدی این جوان دهه هفتادی کشورمون فن و هوادرای دختر بسیاری دارد که حتی به دایرکتش زیاد میرن و ستاره معصومی نیز از  اونجایی که سنی بالاتر از مهدی داره، جهت حفظ تعادل و نشون دادن عشق میونشون از ایئ ترفند ها استفاده لازمه رو داره!

شاید بپرسین مگه چقدر تفاوت سنی دارن که خب باید در پیخ بگیم ستاره معصومی از همسرش مهدی قایدی هفت سال بزرگتر است! این موضوع قبلنا با حواشی و تعجب بسیاری همراه میشد، اما حالا می بینیم که برای خیلی ها عادی شده و دیگه خیلی به این مسئله گیر نمیدن! البته ک زندگی شخصی هر کسی به خودش ارتباط داره اما وقتی چهره ای در فضای مجازی و واقعی شهرت داره ممکنه ریز به ریز لایف استایل و انتخاب هایی که داره بره زیر ذره بین!

mas0mi1088

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی