|

وقتی مرجانه گلچین فالووراشو به گریه انداخت با این بلایی که سرش اومد / آب قند لازم شد

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین کمدینی هست که خیلی ها اون رو به علت بازی در نقش های طنز دیدن و شناختن البته که نقش های جدی هم داشته ولی خب استقبال نشده ازش.

لینک کوتاه کپی شد

مرجانه گلچین بازیگریه که خیلی ها خانوم رو به خاطر نقش های کمدی که بازی کرده میشناسن و در اصل ایشون یه کمدین هست ولی خب تک و توک نقش های جدی هم داشته این بازیگر ولی اونطور که باید و شاید دیده نشده و میشه گفت کمدی خیلی بیشتر بهشون میاد و برای مردم ملموس تر هست که مرجانه گلچین رو در حال ایفای این نوع نقش ها ببینن تا نقش یه خانوم جدی البته که مرجانه خانوم در حالت واقعی هم اگر یه نگاهی به پیجش بندازید یه مقدار شوخ هستن و مهم ترین نکته ای که درباره ی ایشون وجود داره داشتن دل جوون هست که این روزا خیلی ها ندارنش ولی این بازیگر اثبات کرده که سن و سال برای این موضوع مهم نیست.

حالا چرا این رو میگیم؟ چون مرجانه گلچین توی پیج اینستاگرامش جوری ظاهر میشه که فالوورا باورشون نمیشه ایشون 54 سالش باشه و این هم به علت تیپ و استایل خانوم بازیگر هست و هم به علت طنزپردازی که از خودش نشون میده و کلیپ های طنزی که از خودش میسازه و اون ها رو به اشتراک میذاره علاوه بر این ها ایشون حتی توی پیجش استوری های روزانه هم قرار میده و پیجش رو حسابی اکتیو نگه میداره و این در حالی هست که خیلی از بازیگرهای جوون تر از ایشون اصلا اینطوری نیستن و طرفداراشون رو توی بیخبری از خودشون میذارن در حالی که ایشون اینطوری نیست. حالا در ادامه بیشتر براتون راجبش میگیم.

مرجانه گلچین

تیپ شیک و پیک مرجانه گلچین وقتی چیزی از زیبایی کم نداره

استایل سلبریتی ها در کل دنیا همیشه و همیشه برای مردم جالب و جذاب بوده خصوصا بازیگرها چرا که این دسته از افراد قشر خاصی هستن که نقش هایی رو بازی میکنن که خودشون نیستن و لباس ها و گریم هایی رو دارن که شاید خودشون اونطوری نپوشن و نگردن و وقتی که یه مراسمی پیش میاد و یا توی پیج اینستاگرامشون میشه خود واقعیشون رو دید که چه جور سلیقه و سبکی در استایل دارن البته که شاید هم برای تیپشون از افرادی مثل استایلیست مشورت بگیرن ولی در ایران این موضوع زیاد مرصسوم نیست و بنابراین میشه در اینجور مواقع سلیقه ی بازیگر محبوبمون رو بشناسیم و درک کنیم.

گفتیم که مرجان گلچین هم یکی از اون دسته از افرادیه که توی پیجش بسیار فعالیت داره و اکتیوه و خب در این بین از خودش عکس هایی منتشر میکنه که برای بیننده ها خیلی جالب و جذابه مثلا ایشون به تازگی یه عکسی با استایل زیبای خودش منتشر کرده که خیلی ها به تعریف و تمجید از ایشون شروع کردن چرا که به نظرشون مرجنه گلچین با وجود این که سن میانسالی رو طی میکنه خیلی خوشتیپ هست و البته که این به علت حرفه ای که داره هم هست که باید همیشه آراسته و شیک دیده بشه.

مرجانه گلچین

تولدی که مرجانه گلچین برای مادرش گرفت دل همه رو خون کرد

فضای مجازی در برخی از مواقع باعث میشه که به حال و اخحوال روحی افراد هم پی ببریم بدون این که خودشون چیزی ازش بگن مثلا در برخی از اوقات وقتی فعالیت های افرادی که در این فضا اکتیو بودن کم میشه میفهمیم که یه خبرایی هست که میتونه هم خوب باشه و هم بد یعنی فرد از خوشی زیادی که در دنیای واقعی داره فرصت نداره که سر بزنه و یا این که به قدری ناراحت و غمگینه که حوصله ی فعالیت نداره.

حالا مرجانه گلچین یه آدمی هست که گویا تا حدی برون گراست و و ناراحتی و شادیش رو با مخاطباش در میون میذاره مثلا چند وقت پیش ایشون سر صحنه ی فیلمبرداری دچار حادثه شده بود و از خودش با صورت کبود یه فیلم گذاشته بود و از مردم خواسته بود که بازیگرا رو قضاوت نکنن و فکر نکنن که حالشون همیشه خوبه! حالا به تازگی هم یه کلیپ غمگین از خودش منتشر کرده که  در حال تولد گرفتن برای مادرش که فوت شده هست که خیلی از بیننده ها رو تحت تاثیر قرار داده و ناراحت کرده چرا که عادت به دیدن مرجانه گلچین با این حالت غمگین ندارن.

یکی آب قند بده به مرجانه گلچین!

این روزا برنامه های سرگرمی سینمای خانگی زیاد شدن و مخاطب های بسیاری رو هم تونستن جذب کنن و یه جورایی حسابی سر و صدا کردن که خب جالبه بازیگرهای زیادی رو هم در این برنامه ها میبینیم مثل مافیا که که البته نه تنها بازیگرها بلکه دیگر سلبریتی ها از مجری بگیر تا خواننده رو در خودشون جای دادن و اینطوری ما میتونیم بیشتر با افراد معروف در جامعه مون آشنا بشیم که حالا مرجانه گلیچین هم یه گریزی زده به برنامه های ین عرصه و در "تی ان تی" شرکت کرده اون هم با رفیق شفیقش یعنی نعیمه نظام دوست و که تو یه حرکت جالب مجری اقدام به ترسوندن اون ها میکنه که ترس مرجانه خانوم خیلی بامزه بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی