|

ایلان ماسک: «من خالق بیت‌کوین نیستم»

ایلان ماسک بیت کوین خرید یافروخت؟

bitcoin

-تعداد آدرس‌های بیش از یک بیت‌کوین پس از سقوط قیمت از ۴۰ هزار دلار، کاهش زیادی را تجربه کرده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تعداد آدرس‌های بیش از یک بیت‌کوین پس از سقوط قیمت از ۴۰ هزار دلار، کاهش زیادی را تجربه کرده و هم‌اکنون در حال حرکتی آرام به سمت بالاست.

آدرس‌های بیش از ده بیت‌کوین در ریزش اخیر نقش عرضه‌کننده را ایفا کرده‌اند و این عرضه همچنان ادامه داشته و روند نزولی نیز همچنان پابرجاست.

آدرس‌های بیش از صد بیت‌کوین نیز همچنان روند عرضه خود را حفظ کرده‌اند و این روند حتی پس از ریزش به محدوده ۳۳ هزار دلار نیز متوقف نشده است.

اما آدرس‌های بیش از هزار بیت‌کوین روندی کاملا متفاوت را در پیش گرفته‌اند. تعداد این آدرس‌ها در ریزش اخیر رو به افزایش بوده‌ و روند افزایشی آن‌ها همچنان ادامه دارد.

تعداد آدرس‌های بیش از ده هزار بیت‌کوین نیز با کاهش به عدد ۸۷ رسیده‌ است. گفتنی است این مقدار قبل از ریزش در محدوده ۹۰ آدرس قرار داشت.

همچنین شواهد نشان می دهد تسلا در سه ماهه ذکر شده هیچ خرید و فروش بیت‌کوینی انجام نداده و کاهش ارزشی برای دارایی بیت‌کوین خود ثبت نکرده؛ زیرا قیمت بیت‌کوین اساسا از پایان سه ماهه سوم تا پایان سه ماهه چهارم ثابت بود.

چهارمین گزارش مالی سه ماهه شرکت تسلا در سال 2021 منتشر شد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد، این اَبَرشرکت آمریکایی همچنان بیت کوین‌های خود را نفروخته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی