|

بیت کوین اصلاح قیمت؟

بیت کوین در منطقه انفجاری؟؟

bitcoin

رکت ARK Invest یک کمپانی مدیریت دارایی متمرکز بر فناوری در ایالات متحده آمریکا با ۱۲.۴۲ میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت است که در گزارش…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شرکت ARK Invest یک کمپانی مدیریت دارایی متمرکز بر فناوری در ایالات متحده آمریکا با ۱۲.۴۲ میلیارد دلار دارایی های تحت مدیریت است که در گزارش جدید خود پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار اتریوم در ۱۰ سال آینده به سقف ۲۰ تریلیون دلاری برسد، که معادل قیمتی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار دلار برای هر اتریوم است.

این گزارش همچنین اتفاقات بزرگی را برای بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کند و می‌گوید: احتمالاً زمانی که دولت‌ها آن را به‌عنوان ارز قانونی می‌پذیرند، قیمت یک بیت‌کوین می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ از ۱ میلیون دلار فراتر رود.

بر اساس گزارش‌های مالی منتشرشده از آخرین فصل ۲۰۲۱، ارزش دارایی بیت‌کوین کمپانی خودروسازی تسلا تا پایان دسامبر ۱.۲۶ میلیارد دلار بوده است. این کمپانی در سه ماه اخیر خریدوفروش بیت‌کوین نداشته و دارایی‌های خود را حفظ کرده است.

سازنده خودروهای الکترونیکی از کاهش ارزش ۵۱ میلیون دلار و ۲۳ میلیون دلاری به‌ترتیب در سه‌ماهه دوم و سوم خبر داده است.

گفتنی است درست بعدازاینکه تسلا به دلیل تاثیر مخرب زیست‌محیطی پرداخت‌ با بیت‌کوین را متوقف کرد، بازار ارزهای دیجیتال با یک اصلاح روبه‌رو شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی