|

سیگنالی کارآمد!

سیگنالی مهم از بیت کوین در ناامیدی!

bitcoin

اخرین اخبار در مورد بیت کوین در مورد افت شدید قیمت است. امروز یک افت دیگر وجود داشت که بیت کوین را به پایین ترین سطحی که از ژوئیه شاهد…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-آخرین اخبار در مورد بیت کوین در مورد افت شدید قیمت است. امروز یک افت دیگر وجود داشت که بیت کوین را به پایین ترین سطحی که از ژوئیه شاهد بودیم رساند.و بیت کوین یکی از بزرگترین بازنده های بازار در حال حاضر است، اما نمیتوان گفت که آخر خط می باشد چون اوضاع آنقدرها هم بد نیست.

بیت کوین یکی از آن دسته ارزهای دیجیتال است که انتظار می رود بازگشت بزرگی داشته باشد. در واقع انتظار می رود بیت کوین bitcoin تا پایان این هفته به 100000 دلار برسد. همچنین انتظار می رود که تعداد فزاینده فروشگاه هایی که اکنون بیت کوین را برای پرداخت می پذیرند، باعث افزایش ارزش بیت کوین شود.

بنابراین، با وجود کاهش سریع قیمت در حال حاضر، هنوز پتانسیل زیادی برای رشد صعودی بیت کوین وجود دارد.سطح بیت‌کوین  موجود در صرافی‌ها که ذخیره قابل عرضه بالقوه بازار به شمار می‌رود، در ریزش اخیر افزایش خاصی نداشته است.

همان‌طور که دیده می‌شود، طی ریزش قیمت بیت‌کوین در ماه می، موجودی این رمزارز در صرافی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است، اما به نظر می‌رسد در ریزش اخیر، روند نزولی قیمت بیشتر متاثر از عدم تقاضا است تا افزایش عرضه. درنتیجه تمایل به فروش در بین هولدرها نسبت به دفعه قبل کمتر شده است. درصورتی‌که در روزهای آینده حجم این رمزارز در صرافی‌ها افزایش پیدا کند، می‌تواند به ضرر بیت‌کوین تمام شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی