|

برنده خرس ها یا گاوها؟

بیت کوین در محوطه ناباورکردنی؟

bitcoin

آیاقیمت بیت کوین قبل از شروع یک فشار جدید به پایین احتمالاً بالاتر می رود قیمت بیت کوین در نمودار روزانه ایچیموکو در وضعیتی نامطمئن قرار د…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت بیت کوین قبل از شروع یک فشار جدید به پایین احتمالاً بالاتر می رود قیمت بیت کوین در نمودار روزانه ایچیموکو در وضعیتی نامطمئن قرار دارد. تنکان سن روزانه و خط گردن الگوی سر و شانه دارای مساحتی بین 41000 تا 43000 دلار است.

بیت کوین دوازده روز گذشته را در این محدوده سپری کرده است.همچنان در بالای خط گردن الگوی سر و شانه قراردارد و باعث ایجاد اضطراب در بین گاو ها و خرس ها شده است.شاخص قدرت نسبی در شرایط نزولی بازار باقی می ماند، با خط RSI در حال حاضر 35 – درست بالاتر از اولین سطح فروش بیش از حد 30. در نهایت، نوسانگر شاخص ترکیبی فوری ترین هشدار را نسبت به برخی فشارهای نزولی نشان می دهد، با خط آن که نشانه هایی از عبور از زیر را نشان می دهد که میانگین متحرک سریع آن از شرایط خنثی - یک سیگنال هشدار بسیار نزولی است.

بیت کوین

با این حال، بیت کوین از ابتدای سال 2022 به شدت نزولی بوده است، اما خرس ها نتوانسته اند یا نمی خواهند فروش قابل توجهی زیر سطح قیمت 40000 دلار ایجاد کنند. بنابراین، اگر بیت کوین بتواند حمایت روزانه را در نزدیکی Tenkan-Sen در 42000 دلار حفظ کند، به پایین ترین سطح بالاتری دست خواهد یافت و محور لازم برای شروع یک مرحله جدید بالاتر را ایجاد می کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی