|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

حماسه جدید که برای بیت کوین رقم خورد!

bitcoin

فرانسیس سوارز، شهردار شهر میامی در توییتر اعلام کرد که این شهر برخی از دستاوردهای ارز دیجیتال شهر را با همه شهروندانش به اشتراک خواهدگذاشت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شهردار ریودوژانیرو قصد دارد 1 درصد از ذخایر گنجینه شهر را در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند.وزیر دارایی و برنامه ریزی ریو، پدرو پائولو، به O Globo گفت که  همچنین به دنبال ارائه تخفیف 10 درصدی در مالیات بر دارایی های پرداخت شده با بیت کوین است.شهردار برزیل در رویداد هفته نوآوری ریو در پانلی با فرانسیس، شهردار میامی صحبت می‌کرد و گفت: «ما Crypto Rio را راه‌اندازی می‌کنیم و ۱ درصد از خزانه‌داری را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»در همین حال، ساکنان شهر ساحلی میامی ایالات متحده ممکن است به زودی ارز دیجیتال MiamiCoin را به صورت رایگان در کیف پول های رمزنگاری خود دریافت کنند.

فرانسیس سوارز، شهردار شهر میامی در توییتر اعلام کرد که این شهر برخی از دستاوردهای ارز دیجیتال شهر را با همه شهروندانش به اشتراک خواهد گذاشت و پرداخت‌ها را از طریق کیف پول‌های دیجیتال توزیع خواهد کرد.شهردار میامی قصد دارد تا پایتخت فلوریدا را به مرکز مالی دیجیتال جدید تبدیل کند.

سوارز همچنین در حال کار بر روی طرحی برای پرداخت پول به مقامات شهری از طریق ارز دیجیتال است. در اوایل این ماه، اریک آدامز شهردار جدید شهر نیویورک و سوارز شهردار میامی اعلام کردند که چک های حقوق خود را به بیت کوین می گیرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی