|

دستاوردی مهم برای کاردانو!

ADA

چارلز هاسکینسون در یوتیوب، ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) را به‌عنوان تاریخ انجام به‌روزرسانی واسیل اعلام کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چارلز هاسکینسون در یوتیوب، ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) را به‌عنوان تاریخ انجام به‌روزرسانی واسیل اعلام کرد. این هاردفورک قرار بود در ماه ژوئن انجام شود و تا به حال دوبار تاریخ آن عوض شده است. شرکت IOHK که پشتیبانی از کاردانو را بر عهده دارد و بر روی به‌روزرسانی کار می‌کند، گفته است سه شاخص مهم نود‌های آپدیت‌شده، صرافی‌های به‌روزرسانی‌ شده و اپلیکیشن‌‌های غیر‌متمرکز آپدیت شده به مقادیر موردنیاز برای تکمیل به‌روز‌رسانی رسیده‌اند.

پس از آن که چارلز هاسکینسون اعلام کرد تاریخ قطعی انجام به‌روزرسانی واسیل ۲۲ سپتامبر خواهد بود، توکن بومی این اکوسیستم یعنی ADA توانست رشدی حدود ۹ درصدی را طی دو روز گذشته تجربه کند. قیمت با ادامه رشد خود می‌تواند به اهداف ۰.۵۰ و ۰.۵۵ دلار برسد.

داده‌های منعکس‌کننده احساسات نیز نشان می‌دهد که پس از ماه‌ها، ‌امید به صعود قیمت در بین هولدر‌ها و وال‌های کاردانو دیده می‌شود که این موضوع باعث افزایش فعالیت آن‌ها شده است؛ چراکه توکن ADA بیشترین توکن خریداری‌شده بین وال‌های BSC طی دو روز گذشته بوده است. و مدتی پیش همکارگزاری رابین‌هود رسما ADA‌ را به لیست دارایی‌های قابل معامله خود اضافه کرده است.

گفتنی است به نظر می‌رسد با توجه به چالش‌های اخیر حوزه رمزارزها و غیر قابل پیش‌بینی بودن آن‌ها، رابین‌هود در چندماه گذشته احتیاط بیشتری را در لیست کردن ارزهای دیجیتال به خرج داده است.‌ کاردانو با تشکیل الگوی مستطیل در محدوده ۴۳ تا ۶۳ سنت حکایت از عدم برتری گا‌وها و خرس‌ها در این سطوح قیمتی دارد. سطحی که با حمایت قیمت برای چهارمین بار باعث رشد ۱۰ درصدی کاردانو شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی