|

تحلیلی تکنیکال!!

قیمت برترین رمزارزها امروز(11 مرداد)

Bitcoin

ماه آگوست با قیمتی عجیب آغاز شده است زیرا بیشترتوکن ها...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه آگوست با اصلاح قیمتی ارزهای دیجیتال آغاز شده است زیرا بیشترتوکن ها در منطقه قرمز معامله می شوند.

نمودار

بیت کوین (BTC)

 بیت کوین (BTC) از دیروز حدود 1.43 درصد کاهش یافته است.در نمودار روزانه، بیت کوین (BTC) با موفقیت از مرز 23000 دلار جهش کرد، به این معنی است که گاوها همچنان وضعیت بازار را کنترل می کنند.اگر خرس‌ها نتوانند تا پایان روز ابتکار عملی داشته باشند و ترفندی پیاده کنند، افزایش جزئی ممکن است گاو ها را مجبور به آزمایش منطقه 24000 دلاری در چند روز آینده کنند. بیت کوین در زمان انتشار با قیمت 23396 دلار وارد معامله شد.

 

BNB/USDبایننس

بایننس (BNB) کمترین افت را در لیست امروز دارد زیرا حدود 1% کاهش داشته است.توکن بایننس (BNB) پس از تلاش ناموفق برای تثبیت بالاتر از منطقه حیاتی 300 دلار، تحت فشار خرس ها قرار می گیرد. از منظر دیگر، قیمت اکنون بالاتر از سطح 273 دلار است، به این معنی که گاوها این شانس را دارند که حرکت صعودی خود را ادامه دهند. در حال حاضر، سناریوی محتمل‌تر معامله جانبی در محدوده 280 تا 290 دلار است تا یکی از طرفین بتواند انرژی بیشتری برای حرکت بیشتر جمع کند. بایننس کوین در زمان انتشار با قیمت 286.50 دلار در حال معامله بود.

کاردانوADA/USD Cardano

(ADA) بزرگترین بازنده امروز است که در 24 ساعت گذشته 2.60 درصد کاهش داشته است.

در بازه زمانی روزانه، کاردانو (ADA) نه صعودی و نه نزولی است زیرا قیمت کاردانو هیچ واکنشی برای افزایش یا کاهش نشان نداده است. معامله در منطقه 0.50 دلار تا پایان هفته محتمل تر است. ADA در زمان انتشار با قیمت 0.5160 دلار در حال معامله بود.

ازطرفی نوسانات منفی در میان آلتکوین های کوچکتر بازار شدت بیشتری دارد. برای مثال، فایل کوین که برای چند روز متوالی به عنوان برنده بازار شناخته شد، امروز 21.04% کاهش یافته و تا حدود 8 دلار سقوط کرده است. ICP نیز حدود 12 درصد از ارزش خود را از دست داده و به 7.66 دلار رسیده است.در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو امروز تا 1.053 تریلیون دلار کاهش یافته و سهم بیت کوین از آن، 41.6 درصد است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی