|

تحلیلی مهم!!

از صفرتاصد بیت کوین باخبرشوید!

Bitcoin

ایکل سیلور، مدیر اجرایی سابق مایکرواستراتژی، در اظهارات اخیر خود گفته است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایکل سیلور، مدیر اجرایی سابق مایکرواستراتژی، در اظهارات اخیر خود گفته است مردم در بلندمدت به بیت‌کوین وابسته خواهند بود؛ اگرچه در کوتاه‌مدت دلار همچنان استفاده می‌شود. او در یک کنفرانس اروپایی اضافه کرد در آینده بیشتر از آنکه بیت‌کوین وسیله مبادله باشد، یک ذخیره ارزش خواهد بود. به‌علاوه اظهار داشت در کمتر از  ۴ سال تقاضای جهانی برای USD‌ رشد خواهد داشت و بااین‌حال در بلندمدت مردم به بیت‌کوین نیاز پیدا می‌کنند؛ درنتیجه بیت‌کوین به‌عنوان ذخیره ارزش و دلار به‌عنوان وسیله مبادله در کنار هم خواهند بود.قیمت بیت‌کوین همچنان نتوانسته خود را بالای محدوده ۲۰ هزار دلار تثبیت کند و برای حفظ آن در تلاش است.

سلطه بیت‌کوین نیز کاهش چشم‌گیری را در روز‌های اخیر تجربه کرده است. طبق اطلاعات سایت کوین‌مارکت‌کپ، سلطه بازار بیت‌کوین به ۳۹٪ رسیده که کمترین مقدار آن از سال ۲۰۱۸ است؛ همچنین تریدینگ‌ویو نیز سلطه بیت‌کوین را ۳۹.۸۸٪ نمایش می‌دهد که در کف ۸ ماهه خود قرار دارد.ازطرفی بلک‌راک، بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی دنیا، قصد دارد شاخص بیت‌کوین را با استفاده از یک شرکت تابعه کراکن ارائه دهد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد این مدیر دارایی تریلیون دلاری، از استانداردهای بنچ‌مارک برای شاخص‌های BTC خود استفاده می‌کند؛ چراکه به‌طورکلی ورود بلک‌راک به فضای ارزهای دیجیتال مستلزم استفاده از یک معیار استاندارد است.به نظر می‌رسد علاقه بلک‌راک به بیت‌کوین در حال افزایش است؛ این شرکت در تاریخ ۴ آگوست نیز با صرافی کوین‌بیس وارد مشارکت شد و یک هفته پس‌ازآن، بیت‌کوین تراستِ خصوصی خود را راه‌اندازی کرد.

از طرفی ‌‌رویترز با بررسی شرایط بیت‌کوین در ماه آگوست خبری را منتشر کرده که باهم نگاهی به آن می‌اندازیم: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا شکست‌ناپذیر باشد. بیت‌کوین توانست در ماه آگوست قدرت خود را به دست بیاورد و برای اولین بار از زمان سقوط خود در ژوئن از ۲۵ هزار دلار عبور کند و البته دوباره به ۲۰ هزار دلار برگشت.

بر اساس داده‌های چین‌آنالیسس، مقدار بیت‌کوین غیر نقدی در سراسر بازار افزایش یافته که بزرگ‌ترین افزایش هفتگی در بیش از دو ماه گذشته است. علاوه بر این، مقدار بیت‌کوین نگهداری‌شده بیش از یک‌سال، به‌طور متوسط ​​در چهار هفته گذشته افزایش پیدا کرده که بزرگ‌ترین افزایش در حدود چهار ماه گذشته محسوب می‌شود.

در حال حاضر، سرمایه‌گذاران خرد محتمل‌ ضررهای سنگین هستند، زیرا به نظر می‌رسد بازیگران نهادی در نوسان بازار دست دارند؛ این در حالی‌ست که جی فریزر، رئیس استراتژی در بورس اوراق بهادار BSTX گفته است نباید تاثیر هولدرهای خرد و عدم فروش آن‌ها را دست‌کم گرفت؛ این کار عرضه را در بازار پایین نگه می‌دارد و می‌تواند شوکی به عرضه بیت‌کوین بدهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی