|

تحلیلی تکنیکال

رابطه گرما با استخراج بیت کوین!؟

Bitcoin

- ‌‌تحقیقات Arcane نشان می‌دهد که انعطاف‌پذیری در عملیات استخراج بیت‌کوین می‌تواند برای حل مشکلات...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ‌‌تحقیقات Arcane نشان می‌دهد که انعطاف‌پذیری در عملیات استخراج بیت‌کوین می‌تواند برای حل مشکلات صنعت انرژی حیاتی باشد. یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌هایی که مقامات در موردپذیرش جریان اصلی بیت‌کوین مطرح می‌کنند، نیاز به انرژی آن است؛ درحالی‌که گزارشی از Arcane پتانسیل بازار را برای تغییر و ایجاد انقلابی در صنعت انرژی نشان می‌دهد. Arcaneاستدلال می‌کند که استخراج بیت‌کوین مکمل رشد شبکه‌های بادی و خورشیدی است که اغلب انرژی ناپایدار و غیرقابل‌کنترلی تولید می‌کنند.

این گزارش تاکید می‌کند می‌توان از گرمای ایجادشده از استخراج بیت‌کوین، برای گرم کردن خانه‌ها، صنایع و سایر کاربردها در زمستان استفاده و به صنعت انرژی کمک کرد. استفاده مجدد از گرمای استخراج بیت‌کوین مزایای مختلفی ازجمله سوبسید‌های عملیاتی و هزینه‌های کمتر گرمایش را ارائه می‌دهد. اهمیت تحقیقات Arcane بدان دلیل است که منطقه یورو در بحبوحه بحران گاز و انرژی به تورم ۹.۱ درصدی رسیده است.

تحلیل تکنیکال

دیروز، قیمت بیت‌کوین تا این لحظه همچنان بالای سطح ۲۰۰۰۰ دلار درحال نوسان است. مقاومت نزدیک قیمت، در سطح ۲۰۵۰۰ دلار مواجه است. پس از تشکیل یک کف قیمتی بالاتر از منطقه ۱۹۵۰۰ دلاری، بیت‌کوین شروع به اصلاح صعودی کرد. بیت‌کوین حتی از ۲۰۲۰۰ دلار نیز فراتر رفت، اما خرس‌ها نزدیکی سطوح ۲۰۴۰۰ و ۲۰۵۰۰ دلار فعال فشار فروش را در دست دارند. حرکت قوی قیمت به بالای منطقه ۲۰۵۰۰ دلاری ممکن است بیت‎‌کوین را بیشتر برای صعود به مقاومت‌های بالاتر آماده کند. مقاومت اصلی بعدی قیمت نزدیک به سطح۲۰,۸۰۰ دلار است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۲۱,۲۰۰ دلار برود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی