|

تحلیلی تکنیکال!!

حواستان به این موارد بیت کوین باشد!

Bitcoin

با وجود رشد قیمت بیت‌کوین و با توجه به اوضاع بورس آمریکا، همچنان شرایط برای بیت‌کوین...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با وجود رشد قیمت بیت‌کوین و با توجه به اوضاع بورس آمریکا، همچنان شرایط برای بیت‌کوین چندان مساعد به نظر نمی‌رسد. یکی از تحلیل‌گران در تایم‌فریم‌ روزانه هدف قیمتی ۱۷،۵۰۰ را برای بیت‌کوین مطرح کرده و این در حالی‌ست که حجم زیاد نقدینگی و بای استاپ در بالای ۲۱ هزار دلار، احتمال رشد تا این قیمت را افزایش می‌دهد.

به گفته رئیس یک شرکت سرمایه‌گذاری، با توجه به ادامه شدت سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو، نزول بیشتر شاخص‌هایی مانند S&P 500‌ دور از انتظار نیست و این موضوع می‌تواند اثر منفی مضاعفی بر بیت‌کوین داشته باشد؛ هرچند ثبت سقف تورم در ماه جولای می‌تواند نوید تشکیل کف بلندمدتی را برای بازار سهام آمریکا بدهد.

در هفته اخیر شاخص دلار توانست به بیشترین مقدار خود در بیست سال اخیر برسد. اگر رشد DXY‌ ادامه داشته باشد و به‌طور کامل از سقف خود عبور کند، تا محدوده ۱۲۰ مقاومت خاصی بر سر راه آن نخواهد بود.

شاخص MVRV-Z Score نیز دوباره وارد محدوده خرید شده و به کمترین مقدار خود در ماه رسیده است؛ همچنین شاخص ترس و طمع دوباره به محدوده ترس و طمع برگشت. گفتنی است در رشد قیمتی اخیر بیت‌کوین، این شاخص تا عدد ۴۷ افزایش یافته بود.با بررسی سفارشات بیت‌کوین در صرافی‌های مختلف می‌توان دریافت که تراکم ضعیفی از سفارشات فروش میکر در محدوده ۲۱ هزار دلار قرار گرفته است. تراکمی از سفارشات خرید نیز در صرافی‌های کوین‌بیس و بایننس در محدوده ۱۹۵۰۰ و ۱۹ هزار دلار قرار دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی