|

خزید یافروش؟!

سیگنال های مهم بیت کوین!!

Bitcoin

با ریزش قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۱ هزار دلار، ارزش بازار آن نسبت‌ به هفته‌ گذشته...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با ریزش قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۱ هزار دلار، ارزش بازار آن نسبت‌ به هفته‌ گذشته ۱۰٪ کاهش پیدا کرد. این هفته از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آگوست مقامات رسمی فدرال رزرو با اشخاص مطرح بانکداری در دنیا در گردهمایی سالانه جکسون گرد هم خواهند آمد و ممکن است نوسانات قیمت بیت‌کوین قبل و هنگام برگزاری این رویداد افزایش پیدا کند.

تقاطع صعودی شاخص Hash Ribbon‌ نیز نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان از فاز تسلیم خارج شده‌اند و این مسئله می‌تواند بر کاهش فشار فروش بیت‌کوین تاثیر مثبتی بگذارد. این تقاطع صعودی پیش‌تر توسط شرکت استخراج Blockware پیش‌بینی شده بود.

اطلاعات آن‌چین نشان می‌دهد که در روز‌های اخیر خروج بیت‌کوین از صرافی‌ها سرعت قابل‌‌توجهی داشته و موجودی بیت‌کوین صرافی‌ها به کمترین میزان خود در ۴ سال اخیر رسیده است.ازطرفی بیت کوین

شاخص S&P500 برگشتی را از محدوده ۴۳۲۵ به‌سمت پایین شکل داد تا همچنان در بلندمدت به روند نزولی خود ادامه دهد. روز گذشته این شاخص با ریزش ۲.۲ درصدی بدترین عملکرد روزانه خود را از ماه جولای به ثبت رسانده است. با توجه به همبستگی این شاخص با بیت‌کوین و همچنین افزایش شاخص دلار آمریکا، خطر ریزش، بیش‌ازپیش بازار ارزهای دیجیتال را تهدید می‌کند.و ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۲ تریلیون دلار است که ۰.۲۲ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۴۶ درصد افزایش یافته و به ۷۰.۴۴ میلیارد دلار رسیده است.  از طرفی، ۱۱.۱۸ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی