|

قیمتی جنجال برانگیز!

پیش بینی مهم برای رمزارزها!

bitcoin

گاوهای بازار رمزارزها در حال تلاش برای بازگرداندن ترفندهای کارآمد گمشده خود هستند.!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گاوهای بازار رمزارزها در حال تلاش برای بازگرداندن ترفندهای کارآمد گمشده خود هستند. با این حال، برخی از توکن ها همچنان در منطقه قرمز معامله می شوند. و نشانه مثبتی ازخود نشان نداده اند.تجزیه و تحلیل قیمت BTC، ETH، XRP، ADA و BNB برای 22 آگوست(31مردادماه)

index

بیت کوینBTC/USD

نرخ بیت کوین (BTC) پس از چند هفته رشد 14 درصدی کاهش یافته است.با وجود کاهش شدید، همچنان بیت کوین (BTC)  بالاتر از سطح منطقه حمایتی مهم در 20700 دلار معامله می شود. اگر گاوها بتوانند این سطح را تا پایان روز حفظ کنند، بازگشت به روند عقب ممکن است به زودی منجر به آزمایش منطقه 22000 دلاری شود.و بیت کوین در زمان انتشار با قیمت $21,181 دلار در حال معامله بود.

اتریومETH/USD

 اتریوم (ETH) با کاهش قیمت تقریباً 20 درصدی در هفته گذشته تجربه کرد اکنون بیشتر از آن را دست داده است.اتریوم (ETH) نیز از سطح حمایت خود در منطقه1560 دلاری رد شده است و به این معنی است که خریداران آماده تسلیم شدن نیستند. بنابراین، حجم فروش پایین است و این روند ضعف خرس ها را تایید می کند. در این صورت اصلاح منطقه 1650-1700 دلاری می‌تواند طی روزهای آینده اتفاق بیفتد. اتریوم در زمان انتشار با قیمت $ 1,566.57 دلار درحال معامله بود.

ریپلXRP/USD

ریپلXRP از این قاعده مستثنی نیست و نرخ آن حدود 10.52 درصد کاهش یافته است.در نمودار روزانه، XRP بدتر از بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به نظر می‌رسد، زیرا نرخ به زیر مرز مهم 0.35 دلار رسیده است. در حال حاضر، قیمت در وسط طیف گسترده قرار دارد، به این معنی که هیچ یک از طرفین تسلط ندارند. با این حال، کاهش بیشتر به منطقه 0.32 دلار ممکن است پیش نیازی برای سقوط مداوم به سطح حمایت در حدود 0.30 دلار باشد. XRP در زمان انتشار با قیمت 0.334677 دلار درحال معامله بود.

کاردانوADA/USD

کاردانو Cardano (ADA) امروز بیشترین ارزش را در لیست از دست داده است، زیرا قیمت آن در 7 روز گذشته حدود21 درصد کاهش یافته است.Cardano (ADA) در بازه زمانی روزانه به سطح حمایت 0.3974 دلار باز گشت. اگر شمع زیر 0.46 دلار بسته شود، شانس بالایی برای مشاهده آزمایش منطقه 0.40 دلاری تا پایان ماه جاری وجود دارد. ADA در زمان انتشار با قیمت 0.4601 دلار معامله درحال معامله بود.

بایننس BNB

بایننس کوین (BNB)در لیست امروز کمترین کاهش را داشته است، تنها حدود 9.33 درصد ریزش کرد.بایننس کوین (BNB) در تلاش است تا بالاتر از مرز حیاتی 300 دلار بازگردد. این سطح از نظر روند صعودی میان مدت بیشتر نقش کلیدی ایفا می کند. اگر خریداران موفق شوند، این افزایش ممکن است به زودی تا محدوده 320 تا 330 دلار ادامه یابد. BNB در زمان انتشار با قیمت 298 دلار درحال معامله بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی