|

بیت کوین پیش خواهد رفت؟

سیگنال های جنجال برانگیز بیت کوین!

bitcoin

با نامساعدتر شدن شرایط اقتصادی دنیا برای دارایی‌های پرریسک، قیمت بیت‌کوین دوباره وارد محدوده زیر ارزش ذاتی خود شد؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با نامساعدتر شدن شرایط اقتصادی دنیا برای دارایی‌های پرریسک، قیمت بیت‌کوین دوباره وارد محدوده زیر ارزش ذاتی خود شد. شاخص MVRV دوباره به زیر یک رسید که نشان می‌دهد به طور میانگین هولدرهای بیت‌کوین در ضرر هستند. شاخص NUPL نشان می‌دهد که هولدرهای بیت‌کوین در قیمت فعلی به طور میانگین ۱٪ در ضرر هستند. همچنین هولدر‌های بلندمدت بیت‌کوین، به طور میانگین دارایی خود را در ۴۴٪ ضرر خرج کردند.

شاخص Puell Multiple نیز نشان می‌دهد که بیت‌کوین در ناحیه تجمیع قرار دارد. به طور کلی می‌توان گفت که قیمت بیت‌کوین شرایط مناسبی برای کم کردن میانگین قیمت خرید دارد. اما آیا این‌جا کف قیمتی است؟ این شاخص‌های ارزش‌یابی بیت‌کوین همچنان با فاصله زیادی پایین میانگین متحرک یک ساله خود دارند که احتمال تکمیل روند کف‌سازی را کاهش می‌‌دهد.و

بیت‌کوین درنهایت با حرکتی تندوتیز از محدوده رنج خود خارج شد و هم‌جهت با روند کلی بازار نزول بیشتری را تا محدوده ۲۰ هزار دلار تجربه کرد. با توجه به تقاضای موجود در محدوده ۱۹۸۰۰ تا ۲۰ هزار دلار، می‌تواند امید داشت که اصلاح بیت‌کوین موقتا در همین ناحیه متوقف شود.

بااین‌حال روند کلی بیت‌کوین و افزایش عرضه در بازار نشان از نزول بیشتر طی روزها و هفته‌های آینده دارد؛ چراکه روند صعودی بیت‌کوین به اتمام رسیده و اخبار نشان از ادامه سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه دارد.

وبررسی سفارشات بیت‌کوین در صرافی‌ها نشان می‌دهد که تراکمی از سفارشات خرید در قیمت ۲۰ هزار دلار قرار دارد و قیمت نیز به این محدوده نیز واکنش نشان داده است. این واکنش‌ می‌تواند به جهش نسبی قیمت منجر شود اما در صورت بازگشت دوباره قیمت به این محدوده و عدم تقویت سفارشات خرید، احتمال عبور قیمت از آن افزایش می‌یابد.

و‌ اطلاعات سایت کوین‌گلس نشان می‌دهد که با ریزش بازار در روز گذشته، تقریبا ۴۰۰ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی رمزارزها در بازارهای مشتقه لیکویید شدند. بیش از ۱۲۵ هزار معامله‌گر از ریزش بازار آسیب دیده‌اند و بزرگترین موقعیت معاملاتی لیکویید شده به ارزش ۳.۵ میلیون دلار در صرافی OKX قرار داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی