|

سودیا زیان؟!

بیت کوین در بدترین وضعیت قرارخواهدگرفت؟

bitcoin

با ادامه روند نزولی، بازار رمزارز در وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نمودار های موجود دربازاردرصد موجودی در سود بیت‌کوین را نشان می‌دهد.در بازارهای خرسی قبلی، موجودی در سود بیت‌کوینBITCOIN همواره وارد محدوده زیر ۵۰٪ شده است. در ماه ژوئن امسال، این شاخص از مقدار ۵۰.۲۸٪ برگشت و افزایش پیدا کرد و همچنین با افت قیمت اخیر، فعلا در مقدار ۵۱.۷۶٪ قرار دارد.

ازطرفی با بررسی حجم بیت‌کوین ارسالی از ماینر‌ها به صرافی‌های اسپات می‌توان مشاهده کرد که مقدار این شاخص در چند روز گذشته افزایش یافته است؛ این موضوع معمولا طی یک تا دو سال گذشته با اصلاح قیمتی همراه بوده است.بیت‌کوین روز شنبه به زیر ۲۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و به افت خود ادامه داد. سقوط بیت‌کوین پس از یک روز پر فشار از سمت خرس‌های بازار در روز جمعه اتفاق افتاد. این شرایط با افت بیش از ۳ درصدی وال‌استریت به پایان رسید.

با ادامه روند نزولی، بازار رمزارز در وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت.وبررسی ها از نظر تاریخی نشان می دهد که بیت کوین برای سال های اخیر، ماه آگوست را به این بدی پشت سر نگذاشته و ممکن است وضعیت بدتری نیز در ماه سپتامبر برای این رمزارز مشهور در راه باشد.پس از دو کاهش قابل توجه قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، دارندگان بیت کوین به طور چشمگیری ترسیده اند – اما از نظر تاریخی، حتی ممکن است عملکرد این رمزارز در ماه سپتامبر بدتر از آگوست نیز باشد.

بنابراین بزرگترین کوین بازار رمزارز، آخرین بار در روز شنبه با افت ۱٫۵ درصدی به ۱۹۹۴۶ دلار رسید. این عدد ۲۹۸ دلار کمتر از مقدار کندل نزولی قبلی آن است. این شرایط بیت‌کوین را نسبت به بالاترین رقم سال خود یعنی، ۴۸۲۳۴ دلار که در ۲۸ مارس به ثبت رسید، ۵۸٫۷ درصد کاهش داده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی