|

بابیت کوین چه کاری انجام دهیم؟!

Bitcoin

نمودار پیش‌رو سهم ارزش بیت‌کوین‌های با عمر کمتر از ۶ ماه در شبکه را با احتساب قیمت در آخرین تراکنش‌ آن‌ها نشان می‌دهد...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نمودار پیش‌رو سهم ارزش بیت‌کوین‌های با عمر کمتر از ۶ ماه در شبکه را با احتساب قیمت در آخرین تراکنش‌ آن‌ها نشان می‌دهد. با توجه به کاهش ورود سرمایه‌گذاران جدید در بازارهای خرسی، این دوره‌ها همواره با افت این شاخص همراه بوده است.

بیت کوین

در حال حاضر مقدار این شاخص به ۲۷.۴٪ رسیده که از مقدار آن در بازار خرسی ۲۰۱۹ در عدد ۲۹.۴٪ کمتر است. گفتنی است کف‌های تشکیل‌شده در این شاخص معمولا با کف‌سازی در چرخه قیمتی بیت‌کوین همراه بوده است.در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسانات بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۲۰ هزار دلاری قرار دارد.سقوط بیت‌کوین پس از یک روز پر فشار از سمت خرس‌های بازار در روز جمعه اتفاق افتاد. این شرایط با افت بیش از ۳ درصدی وال‌استریت به پایان رسید. با ادامه روند نزولی، بازار رمزارز در وضعیت بحرانی قرار خواهد گرفت بنابراین ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه بازار رمزارزها شاهد اصلاح قیمت بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.

گفتنی است بیت‌کوین آخرین بار در اواسط جولای زیر ۲۰۰۰۰ دلار بود. به عقیده تحلیلگران، با سقوط بیت‌کوین، نشانه‌های منفی در بازار سهام مشاهده می‌شود.در حال حاضر، افت بیت‌کوین چندان هم تعجب‌آور نیست.ازطرفی ‌‌نوسانات مداوم بازار کریپتو باعث ایجاد واکنش‌های منفی توسط تحلیل‌گران شده و برخی نیز موضع خود را در مورد چشم‌انداز بیت‌کوین تغییر داده‌اند دهند. مایکل پروز، مدیرعامل شرکت مشاوران سرمایه تالبکن، در مصاحبه خود با بلومبرگ آورده که موضع نزولی در مورد بیت‌کوین دارد و پیش‌بینی می‌کند نرخ بیت‌کوین به ۱۵ هزار دلار برسد.همچنین John Kolovos ، استراتژیست فنی ارشد در گروه مشاوران ریسک ماکرو نوشت: بیت‌کوین به طور خطرناکی به از سرگیری روند نزولی بلندمدت خود نزدیک می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی