|

شیبا اینو در حال مبارزه و رویاها در حال نابود شدن!

BITCOIN

شیبا اینو در حال مبارزه است و رویاها در حال شکستن هستند: آیا SHIB می تواند به عقب برگردد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  تقریبا 20 ماه از زمانی که شیبا اینو به رکورد 0.00008616 دلار رسیده است، می گذرد. SHIB در اکتبر 2021 به ATH خود رسید و نتوانست بالاترین سطح قبلی خود را پس بگیرد. این ارز دیجیتال با مضمون سگ در تلاش است تا سرپا بماند و اکنون نزدیک به 90 درصد از ATH خود کاهش یافته است. این توکن در 19 ماه گذشته مورد توجه همگان بوده است و سرمایه گذارانی که این افت را به ارمغان آورده اند نیز زیر آب هستند. شیبا اینو بهسرمایه گذاران جدید رحمی نکرد ولی به سرمایه‌گذاران اولیه در کوتاه مدت میلیون‌ها دلار پاداش داد. سرمایه گذارانی که در سال 2020 یک موقعیت اولیه برای ورود پیدا کردند، یک مشت دلار به دست آوردند. کسانی که پس از سه ماهه سوم سال 2021 وارد شده اند، جیب های خود را سوزانده اند زیرا توکن سقوط شدیدی را تجربه کرده است. SHIB دیگر رویای 1 سنت را برآورده نمی کند زیرا این کاهش امید سرمایه گذاران را برای دستیابی به دستاوردهای متحول کننده از بین می برد.

حکمرانی در بازار رمزارزها کار سختی است که همه نمی توانند آن را تا انتها برسانند.سرمایه گذاران در بازاررمزارزها مثل یک ترن هوایی خشن هستند و تنها کسانی که در فراز و نشیب قرار دارند ممکن است از ثمرات سود بهره ببرند. کاهش قیمت SHIB چیزی کمتر از بیت کوین نیست و بازارهای سهام کنترل شاخص ها را از دست می دهند. حتی سهام پیشرو مانند تسلا، فورد، و جنرال موتورز، در میان سایرین، از بالاترین رکورد خود نزول کرده اند.

بازارها در حال حاضر در وضعیت نامناسبی قرار دارند و اکثریت دارندگان متحمل ضرر و زیان هستند. شیبا اینو می تواند زمانی که بازارها بهبود یافت وارد یک منطقه صعودی شود و دوباره به سمت خود بازگردد. اگر رالی پرتاب شیباریوم یا مکانیسم سوختن آن را به طور محکم در جای خود تحت الشعاع قرار دهد، SHIB می‌تواند قیمت خود را افزایش دهد. این توکن در چندین مورد از پایین ترین سطح خود افزایش یافته است و تکرار آن را نمی توان رد کرد.

در زمان انتشار، شیبا اینو با قیمت 0.00000880 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روز 0.3 درصد کاهش داشت. SHIB همچنین 89.81 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در اکتبر 2021 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی