|

بررسی دو رمز ارز مستعد صعود در بازار ارز دیجیتال!

bitcoin

در ادامه به بررسی ارزهای پر بار پرداخته خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز با گذر زمان نقش رمز ارزها در زندگی روزمره پررنگ‌تر می‌شود. به لطف فناوری کریپتو، شیوه‌های پرداخت و سرمایه‌گذاری هر روز دچار تغییر می‌شوند. تا جایی که امروزه شاهد قرارگیری بازار رمز ارز در کنار سایر بازارهای مالی همچون بورس اوراق بهادار به‌عنوان یکی از روش‌های اصلی سرمایه‌گذاری هستیم. در سمتی دیگر، یافتن بهترین گزینه در این بازار پرتلاطم همواره با سختی‌های زیادی همراه بوده است. در ادامه به بررسی تعدادی از بهترین گزینه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال می‌پردازیم. 

رمز ارز SingularityNET، انتخاب جذاب تکنیکالی

ارز SingularityNET با نماد اختصاری (AGIX) در روزهای معاملاتی اخیر با روند صعودی خود چشم‌انداز مثبتی را برای کاربران به‌همراه داشته و قیمت این ارز شاهد رشد 8 درصدی بوده است. در پی این رشد، کاربران چشم به ادامه روند صعودی این ارز دوخته‌اند. در حال حاضر این توکن در حال تلاش برای عبور از سطح فیب 0.382 در 0.28776 دلار است و با قیمت 0.29713 دلار معامله می‌شود.

میانگین متحرک نمایی 20 روزه اگیکس 0.28151 دلار را نشان می‌دهد که بیانگر صعود قیمت در کوتاه‌مدت است. البته میانگین متحرک نمایی 50 روزه با رقم 0.31771 دلار می‌تواند سطح مقاومتی در بازه مذکور ایجاد کند. شاخص RSI نیز با افزایش روبه‌رو بوده و از 49.49 به 51.96 رسیده است. هیستوگرام MACD نیز مانند سایر اندیکاتورها با افزایش از 0.00639 به سطح 0.00726 افزایش داشته که خبر از افزایش حرکت صعودی قیمت می‌دهد.

طبق توصیه کارشناسان، باید سطح 0.28776 دلار را به‌عنوان نقطه حمایتی و 0.30229 دلار را به‌عنوان سطح مقاومت در نظر داشت. در مجموع با در نظرگرفتن شاخصه‌های تکنیکال می‌توان AGIX را گزینه‌ای مناسب جهت سرمایه‌گذاری پرریسک دانست.

رمز ارز ecoterra حامی محیط زیست

ecoterra با تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت زیست محیطی همکاری‌ زیادی با شرکت‌های مطرحی همچون کوکاکولا، کارلزبرگ و اویان داشته است. فرایند دریافت توکن در ازای بازیافت از ویژگی‌های خلاقانه این پلتفرم به شمار می‌رود. فرایند مذکور ضمن تشویق کاربران به بازیافت بیشتر کمک زیادی به حفظ محیط زیست می‌کند.

پیش فروش ecoterra با موفقیت چشمگیری همراه بوده است. تاکنون بیش از 4.35 میلیون دلار از این ارز به فروش رسیده که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. توکن ecoterra در نیمه راه پیش فروش به سر می‌برد. انتظار می‌رود تا پایان سال جاری نام این رمز ارز در فهرست صرافی‌های مطرح به چشم بخورد.

درکل با توجه به همکاری شرکت‌های مطرح با این پلتفرم و پیش فروش موفقیت آمیز اکوترا، می‌توان آینده درخشانی را برای این توکن متصور شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی