|

تصمیم نهایی یحیی گل محمدی

گل محمدی تا این لحظه اصرار به جدایی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

روز چهارشنبه بود که جلسه ای بین رضا درویش و یحیی گل محمدی برگزار شد، جلسه ای که طبق شنیده ها کمتر از 20 دقیقه طول کشیده است. یحیی گل محمدی در گفتگو با رضا درویش تاکید می کند به چیزی جز جدایی فکر نمی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رضا درویش هم با بیان اینکه تصمیم یحیی گل محمدی احساسی است، از او می خواهد چند روز استراحت کند و دوباره درباره تصمیمش به خوبی فکر کند. یحیی در پایان این جلسه مجددا به رضا درویش تاکید کرده این بار قصدش جدی است و بازگشتی در کار نیست.

حالا چند روزی می گذرد و در این مدت برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس که رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارند، گفتگوهایی را با او انجام داده اند تا شاید نظر سرمربی پرسپولیس تغییر کند.

پیگیری های طرفداری نشان می دهد تا این لحظه نظر یحیی گل محمدی تغییری نکرده و او نمی خواهد بماند، مگر اینکه در جلسه فردا اتفاق غیرمنتظره ای رخ بدهد!

از سوی دیگر مدیران پرسپولیس می گویند اگر یحیی واقعا می خواهد جدا شود، باید استعفای کتبی کند. گویا یحیی گل محمدی می خواهد به شکل توافقی از پرسپولیس جدا شود تا بخشی از قرارداد خود را دریافت کند ولی مدیران پرسپولیس اعتقاد دارند وقتی خود او می خواهد برود، باید استعفای کتبی کند و نباید انتظار داشته باشد در شرایط فعلی، بخشی از قرارداد باقی مانده اش را هم بگیرد.

هرچه هست فردا روز سرنوشت سازی است؛ یا جدایی یحیی گل محمدی رسما اعلام می شود (به احتمال بسیار فراوان) و یا سرمربی پرسپولیس به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی