|

تو خونه کلی ریخت و پاش دارم چیکارشون کنم؟ کمد دیواری پذیرایی چاره کاربردی و خوشگل شه

کمد دیواری تنها برای اتاق نیست و شما میتونید با خرید کمد دیواری برای پذیرایی خود هم به زیبایی دکوراسیون کمک کنید و هم استفاده ای کاربردی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خونه چه بزرگ و پر وسیلش، و چه کوچیک و کم وسیلش، هر کدوم در اندازه و ابعاد خاصی خود چیدمان خاص و آیتم های مورد نیازشون رو دارند. اما یکسری از لوازم هستش که برای هر خونه ای واجبه و اینجوری نیست که بگیم تو خونه های لاکچری وجود داره و تو خونه های نقلی نیازی نیست! بلکه لازمه زندگی و لایف استایل هر خونواده ای هستش. مثلا یخچال و گاز و سینک ظرفشویی. و یا مثلا تلویزیون و کمد دیواری و مبلمان که البته مبل ها هم باز به نسبت بقیه موارد کمی تا قسمتی ضروریتی کمتر دارند و ممکنه یه خونه بریم ببینم اصلا مبل ندارن و در عوض پشتی چیدمان کردن.

اما در این بین گفتین کمد دیواری. بله کمد از دست قسمت های به شدت مهم و اساسی تو هر خونه ای محسوب میشه که اصلا نبودش امکان پذیر نیست. کمد ها کارای مختلفی میکنن. یه کمد وظیفش نگهداری لوازم و کشوبندی هاست و مدل دیگر باید لباس ها رو جمع اوری و نگهداری کنه و البته یک کمد هم که سایزی از باقی بزرگ تره، لحاف تشکارو تو دل خودش نگه میداره. ما در اینجا قراره با کمد دیواری پذیرایی آشنا بشیم و بینیم که چطور میشه این کمد رو در پذیرایی، یعنی فضایی که تو چشم همه هستش جایگذاری کنیم. 

کمد دیواری پذیرایی

مدل کمد دیواری واسه پذیرایی چی خوبه؟

بیشتر ذهن ها به سمت کمد دیواری اتاق خواب میره و برای این کمد تلاش بیشتری دارند اما در حالی که برای خرید کمد دیواری پذیرایی هم باید به همون میزان حساسیت به خرج دهید تا اونچه که به عنوان هزینه از جیبتون میره به درستی انتخاب شده باشه و دقیقا مناسب نیاز شما بوده باشه. از طرفی هم کمد ها اگر در فضای درست خونه جایگذاری بشن قطعا میتونن در زیباسازی دکوراسیون خونه هم تاثیر جذابی داشته باشند و یا به همون میزان تاثیری منفی!

کمد دیواری ها از دست عناصر مهم و مفید خونه محسوب میشن که حتی میتونن به عنوان یک انباری هم به حساب بیان و با جمع و جور کردن یکسری لوازم در خود، خونه رو دلباز تر کنند. اما اونچه که مهمه اینه که پیش از خرید تنها به مدل کمد دقت نکنید و حتما به فاکتور هایی که مد نظر دارید نیز دقت زیادی داشته باشید. 

کمد دیواری پذیرایی

طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی چی باشه بهتره؟

کمد دیواری پذیرایی علاوه بر آیتم هایی که گفت شد و خب یه قسمت کاملا کاربردی تو خونه محسوب میشه، المانی برای زیبا سازی و دکور خونه نیز هستند و به همین علت صد در صد ظاهرش اهمیت داره و باید به استایل کمد دیواری در پذیرایی توجه کنید. مثلا شما فرض کنید کمندی تهیه کنید که اصلا به اون فضای مورد ئظر نیاد، اونوقته که هم سلیقه بد خودتون رو به رخ کشیدین و هم اینکه به مرور به دلیل ترکیب بندی نادرست، تو ذوق خودتن هم میخوره. در ادامه نمونه هایی از کمد دیواری رو می بینیم در حالی که میتونن برای هر قسمت از خونه تهیه بشن. مثلا اطراف تلویزیون  یا حتی بخشی از کتابخانه و شاید هم در راهروی ورودی که خب باید با طرح فرش و اگر کاغذ دیواری دارید، کاغذ دیواری و هالوژن ها و تابلو های دیواری همخونی درستی داشته باشند. 

مثل اگه کل خونه رو تم کرم قهوه ای گرفته، نباید از کمد دیواری یهو تمام مشکی استفاده کنید!

کمد دیواری پذیرایی

یه کمد دیواری خوبه چه ویژگی هایی داره؟ بهشون توجه کن

اگر کمد دیواری رو برای خونه میخواین، بهتره که توجه کنید از دارای چارچوب فلزی باشه، چرا که چهارچوب های فلزی استحکام خیلی بیشتری دارند و محکم ترند، به طوری که اگه حتی کمد شما به صورت دوبله هم از ام دی اف تو چارچوبش داشته باشه، بازم چارچوب فلزی مقاومت بسیار بیشتری دارد و زمانی متوجه ارجحیت و تفاوت فلزی خواهید شد که وسیله هایی زیادی در این کمد ها قرار بدین.

چرا که چارچوبای فلزی زوار دارند و طبقه ‌های کمد داخل این زوار ها فرو میرن و در نتیجه هر وزنی رو میتونن تحمل کنند. دیدین کمد دیواری های کامل چوب بعد از مدتی ورم میکنن؟ فلزی ها اینچنین نیستند و هرز نمیشن.

توجه کنید برای پذیرایی کمد دیواری ریلی بهتره و اگر ریلی هست از کیفیت مناسب اونها خریداری کنید تا براتون عمری کار کنن.

کمد دیواری پذیرایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی