|

شگفت انگیز ترین طرح های میز جلو مبلی / مدرن ترین مدل ها با کشو و تزینات خاص

اگر قصد خرید میز جلو مبلی دارید و دلتون هم میخواد که یه میز جدید و متفاوت از بقیه خونه ها داشته باشید، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل سبک های مختلفی داره که شما بانوی خوش سلیقه ایرانی بنا بر اونچه که دلتون میخواد و البته بودجتون میرسه چیدمن می کنید. دکوراسیون در جهان انواع مختلفی داره که خب در کشور های مختلف بسته به اونچه که در ذات و سلیقه دارند، تقریبا شبیه به هم دیزاین می کنند. مثلا ما ایرانی ها دست آخر شیفته تجملات هستیم. البته که این بدین منظور نیست که حتما همه ما این مدلی فکر می کنیم، اما اونچه که مشخصه اینه که اغلب ایرانی ها داشتن خونه مجلل و پر وسیله رو به خونه ای ساده و مینیمال ترجیح میدن. خونه ای که زرق و برق خاصی داشته باشه و از طرفی هم به شدت لوکس و گرون نشون داده بشه.

البته که این خواسته ها ایراد نیست و در واقع اونچه هستش که ما از بچگی در خلقیاتمون داشته ایم و این مدلی بزرگ شدیم. اما اگر بخوایم دکوراسیون منزل رو کمی ریزبینانه تر نگاه کنیم و در واقع خوردش کنیم، باید بگیم که در مجموع دکور چیزیه که از جزئیات و کلیات ساخته شده. وسایل ریز و درشتی که با چیدمان اصولی میتونن فضایی آراسته و زیبا به ما تحویل بدن. یکی از وسایل بسیار مورد نیاز و مهم در هر خونه مبلمان هستش.

میز جلو مبلی

مبلمان با میز جلو مبلی چجوری تکمیل میشه؟

مبلمان هم به لحاظ کاربرد و هم از نظر زیباسازی محیط، اهمیت بسیار بالایی دارند. مبلمان میتونن فضای زیادی از هال و نشیمن رو پر کنند و جهت خوشگلیه فضا و البته نشستن مورد استفاده قرار میگیرند.

اما اونچه که مشخصه اینه که مبلمان به تنهایی نمیتونن اون اصل مطلب رو ادا کنند و در حالی که شما نشسته اید بر روی مبل و یه چایی دستتون گرفتین، یهو میخواین چایی رو چند لحظه ای از دستتون خارج کنید و میبینید ای وای رو چی بزارم؟ رو زمین؟ قطعا نه! پس میز جلو مبلی و عسلی نیازه. بله میز جلو مبلی اون آیتمی هستش که میتونه تکمیل کننده مبلمان باشه و مبل ه هرچقدر هم که خوشگل و با دیتیل باشند، در نهایت اگر میز نداشته باشند نیمی از کاربرد خود را از دست داده اند.

میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با چند نمونه ای از خاص ترین اونها آشنا بشیم. پس با ما همراه باشید.

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی با طرح کلاسیک با چوب های فوق العاده

یکی از شیک ترین و البته مدرن ترین مدل های میز جلو مبلی، طراحی های کلاسیک هستند که خیلیم منحصر به فرد اند. این سبک از میز ها اغلب از چوب با کیفیت ساخته میشن که با استفاده از الگوها و حکاکی های زیبا، به ظاهر اونها زندگی بخشیده میشه. برخی از اونها حتی از چوب هیا بسیار با کیفیتی همچون چوب درختان راش یا سرو تولید میشه که خب با پوشش هایی از جنس مصنوعی و یا روکش های مختلف و مقاوم که خوشگلی خاص خودشون رو هم دارند تزیین میشن.

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی با الهام از داستان های خیالی بخرید و بچینید

همچنین یکسری میز جلو مبلی فانتزی هستند که میتونن از المان هایی مثل الهام از داستان های خیالی و حیوانات خرافی و یا حتی نقوش هنری کمک بگیرند و طراحی های هنری داشته باشند. برخی از این میزها با استفاده از رنگ‌ های جذاب و فرم هایی خلاقانه و درخشان، و البته مواد متفاوتی مثل شیشه و فلز استفاده کرده و از چوب با رنگ و بافت ها متنوع میز جلو مبلی رو بسازند.

میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی با طرح های شاد و لطیف

اما شاید نظر شما بر روی میز جلو مبلی باشه که طراحی کیوتی داره. طرح هایی که اینچنین هستند اغلب شاد و لطیف مثل رنگ های روشن، شکل‌ های نرم و منحنی و حتی الهام‌ از حیوانات خرافی و شخصیت‌ های کارتونی دارند و اینچنین یونیک طراحی می‌‌شوند. این سبک از میز ها بیخودی چیده نمیشن و در واقع تو خونه میشن به عنوان یه نقطه تمرکز و جلوه ای ویژه به فضا میدن. همچنین جهت اضافه کردن جذابیت و شادابی به دکور خونه، و یا دیگر محیط ها میتونن خیلی مناسب باشند. 

میز جلو مبلی

در نهایت نیز این مدل از میز ها با ظواهر کیوت  فانتزی که دارند میتونن یک عنصر دکوراتیو لاکچری در هر فضا قرار بگیرن و استفاده بشن.

میز جلو مبلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی