|

خرید اقساطی لوازم خانگی از بهترین برندها بدون ضامن

بهترین لیست قیمت روز انواع لوازم خانگی، خرید لوازم خانگی اقساطی در ایران با گارانتی اصلی خدمات پس از فروش، فروش قسطی و نقدی لوازم خانگی با…

لینک کوتاه کپی شد

فروش اقساطی چیست؟

شرایط اقتصادی حاکم بر کشور سبب شده است تا قیمت کالاها و اجناس هر روز در حال تغییر و افزایش باشد که در این صورت پس انداز کردن راه حل عاقلانه و منطقی برای خرید کردن نیست و خرید اقساطی لوازم خانگی یک تصمیم هوشمندانه است.

3

زمانی که به بازار و فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنید در زمان پرداخت با دو گزینه پرداخت نقدی و پرداخت قسطی رو به رو می‌شوید ولی بسیاری از خریداران به درستی نمی‌دانند که منظور از فروش اقساطی چیست و چه شرایطی دارد؟

در روش خرید قسطی شما ابتدا لوازم خانگی مورد نظر خود را انتخاب کرده و مبلغ کمی از بهای آن را که به آن پیش پرداخت می‌گویند را به فروشنده پرداخت می‌کنید و کالا را تحویل گرفته و مابقی هزینه آن را طی ماه‌های آینده پرداخت خواهید کرد و این به معنای رهایی از فشار پرداخت به یک باره بهای کالا است. در واقع خرید به روش قسطی سبب می‌شود تا قدرت خریدتان افزایش پیدا کند و در تقسیم هزینه‌های سنگین ماهیانه کمک زیادی به شما می‌کند.

با توجه به شرایط اقتصادی که در ایران به وجود آمده خرید‌های نقدی برای مردم سخت شده است و همین مساله سبب شده تا خرید قسطی بین مردم بسیار باب شود. اگر سری به بازار بزنید عموماً با عنوان‌هایی چون فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و فروش اقساطی لوازم خانگی با بهره روبه‌رو می‌شوید و بسیاری از افراد به دلیل نرخ بهره اقساط که همان سود است با خرید قسطی لوازم خانگی مخالف هستند ولی باید بگوییم که این باور کاملا غلط است.

اگر قصد خرید یخچال فریزر، خرید تلویزیون اقساطی و یا  هر کالای دیگری را دارید باید مدت زمانی را جهت پس انداز کردن صرف کنید که ممکن است سرعت رشد تورم از سرعت پس انداز کردن شما بیشتر شده و در نهایت میزان پس انداز شما از قیمت کالای مورد نظرتان کمتر شود. اما با خرید اقساطی شما به سرعت از کالای مورد نظر خود برخوردار می‌شوید و با توجه به تورم موجود، کالایی که آن را امروز قسطی خریداری کرده و برای آن بهره یا سود نیز پرداخت می‌کنید در طولانی مدت گران‌تر می‌شود و حتی ممکن است در پایان دوره‌ی اقساط، قیمت بالاتری نسبت به قیمت نهایی پرداختی‌تان داشته باشد در نتیجه خرید اقساطی لوازم خانگی در این شرایط بسیار سود آور است.

جهت خرید لوازم خانگی اقساطی شما می‌توانید به فروشگاه‌هایی مراجعه کنید که امکان خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، خرید لوازم خانگی اقساطی تبریز، لوازم خانگی اقساطی در مشهد و در دیگر نقاط ایران را فراهم کرده‌اند. البته راه ساده‌تر و بی دردسرتری نیز وجود دارد که به کانال لوازم خانگی قسطی در شبکه‌های اجتماعی و یا به فروشگاه لوازم خانگی معتبر که در بستر اینترنت فعالیت دارند مراجعه کنید که یکی از آنها فروشگاه آنلاین سل (sell.ir) است.

شرایط خرید قسطی

تعداد فروشگاه‌هایی که در بستر مجازی و یا به صورت واقعی در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی فعالیت دارند کم نیستند و شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در هر فروشگاهی متفاوت بوده و شرایط خاص خود را دارد.

برای مثال برخی از فروشگاه‌ها در ابتدا درصدی از بهای کالا (پیش پرداخت) را از مشتری می‌گیرند که میزان پیش پرداخت در همه جا یکسان نیست. در برخی دیگر از فروشگاه‌ها نیز نیازی به پیش پرداخت نیست که اصطلاحا به آن لوازم خانگی از دم قسط می‌گویند. از دیگر تفاوت‌هایی که در بین فروشگاه‌ها وجود دارد می‌توان به مواردی از قبیل تعداد ماه‌های اقساط (18 ماهه، 24 ماهه و...)، میزان بهره و کالاهایی که امکان خرید قسطی آنها را فراهم کرده‌اند اشاره کرد.

فروشگاه‌ها جهت اینکه مطمئن شوند خریدار پرداخت اقساط را به موقع انجام داده و آنها را به تعویق نمی‌اندازند از آنها چک و یا سفته دریافت می‌کنند و برخی دیگر نیز از مشتری می‌خواهند تا یک و یا دو ضامن معتبر را معرفی کنند.

1

فروش اقساطی جهیزیه

سیر صعودی هر ساله قیمت کالاها و لوازم خانگی در ایران سبب شده است تا مشکلات اساسی برای زوج‌های جوان و تازه عروسانی که قصد خرید جهیزیه را دارند ایجاد کند. در این شرایط بسیاری از خانواده‌ها جهت تهیه جهیزیه به دنبال وام و یا قرض کردن از آشنایان هستند که باید بگویم یکی از بهترین راه حل‌ها خرید لباسشویی اقساطی است.

با مراجعه به فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش اقساطی جهیزیه فعالیت دارند شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کرده و زندگی خود را شروع کنید و بهای کالاها را طی ماه‌های آتی پرداخت کنید. خوشبختانه در حال حاضر تعداد فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد، فروش جهیزیه قسطی در تهران، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان و دیگر نقاط ایران فعالیت دارند کم نیست و جهت آسایش مردم شرایطی را مهیا کرده‌اند تا بتوانند خرید اقساطی جهیزیه را انجام دهند.

در زمان خرید جهیزیه به ‌صورت نقدی و چه به صورت قسطی به شما توصیه می‌کنیم که چشم تو هم چشمی را کنار بگذارید و برای اینکه یک جهیزیه مقرون به صرفه و اقتصادی‌تری داشته باشید به سراغ خرید از برندهای ایرانی معتبر و سرشناس بروید. یکی از برندهایی که قابل اعتماد بوده و محصولات آن در لیست جهیزیه بسیاری از تازه عروسان وجود دارد برند ایرانی اسنوا است.

بی شک بارها تبلیغات محصولات اسنوا را در رسانه‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر خود دیده‌اید ولی ممکن است اطلاعاتی از این برند نداشته باشید و به درستی ندانید که محل کارخانه اسنوا کجاست. شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان مکانی است که کارخانه اسنوا در آنجا احداث شده است و محصولات متنوعی نظیر اجاق گاز، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره مطابق با نیازهای ایرانیان با کیفیت ساخت قابل قبول توسط مهندیس خبره و کارکنان مجرب کارخانه اسنوا اصفهان تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید کاتالوگ محصولات اسنوا را با مراجعه به سایت رسمی اسنوا دانلود کرده و با مشخصات و ویژگی‌های آنها آشوید همچنین می‌توانید آدرس نمایندگی فروش اسنوا در تهران و نمایندگی فروش اسنوا در شهر خود را بیابید.

البته ناگفته نماند که افزایش قیمت‌ها تنها در مورد محصولات خارجی نیست بلکه افزایش نرخ دلار، دستمزد کارگران، نرخ مواد اولیه و دیگر هزینه‌ها سبب شده است تا قیمت محصولات ساخت ایران نیز در مقایسه با سال‌های قبل بالاتر برود. برای مثال قیمت محصولات اسنوا در سال 99 از قیمت محصولات اسنوا در سال ۱۴۰۰ پایین‌تر بوده است و بسیاری از افرادی که هم اکنون قصد خرید محصولات اسنوا را دارند به دلیل مشکلات مالی چاره‌ای جز خرید جهیزیه اقساطی اسنوا را ندارند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه وقت، انرژی و هزینه‌هایی را برای مراجعه به مکان‌های فروش اقساطی اسنوا در همدان، فروش اقساطی اسنوا در اصفهان و دیگر نقاط کشور صرف کنید به فروشگاه اینترنتی سل متصل شوید و به راحتی در هر زمان و مکانی که هستید خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان، خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید تلویزیون اسنوا قسطی و هر محصولی که از این برند مدنظرتان است را با شرایطی کاملا ایده‌آل انجام دهید و کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

2

نحوه فروش اقساطی

همانطور که گفتیم شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در تمامی فروشگاه‌های واقعی و آنلاین یکسان نیست از این رو جهت خرید اقساطی لوازم خانگی فروشگاهی را انتخاب کنید که شرایط خرید قسطی آن با شرایط شما بیشترین همخوانی را داشته باشد. فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه معتبر و مشتری مدار است که علاوه بر فروش نقد در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. در سل تنوع بالایی از مدل‌های مختلف محصولات لوازم خانگی از برندهای معتبر داخلی و خارجی با تضمین کیفیت به صورت قسطی به فروش می‌رسند.

از طرفی شما می‌توانید کالاهای دلخواه خود را با روش‌های متنوعی چون خرید قسطی با‌ چک، خرید قسطی با سفته، خرید قسطی با فیش حقوقی و دیگر روش‌ها انجام دهید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه همه چیز تمام و ایده‌آل در این زمینه است که با داشتن روش‌های متنوع خرید قسطی این امکان را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه با شرایط‌های مختلف در نقاط گوناگون ایران بتوانند کالای مورد نظر خود را قسطی خریداری کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه سل کافی است به سایت sell.ir مراجعه کرده و با تماس با کارشناسان فروش آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

اگر کارمند، بازنشسته و مستمری‌بگیر هستید و دارای فیش حقوقی می‌باشید بهتر است که به سراغ خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی بروید در این صورت برای تهیه کالای دلخواهتان دیگر نیازی به معرفی ضامن و ارائه چک و سفته نیست.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی سل با فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن فرصتی را فراهم کرده است تا آن دسته از افرادی که ضامن معتبر جهت معرفی ندارند بتوانند لوازم خانگی را بدون نیاز به معرفی ضامن قسطی خریداری کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر لازم است تا شما یک چک معتبر برای خرید لوازم خانگی اقساطی به فروشنده ارائه دهید که متاسفانه تمامی افراد دسته چک نداشته و یا امکان تهیه آن را ندارند در این صورت به دنبال مکان‌های فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، تهران، قزوین و دیگر نقاط کشور هستند که بی‌شک یافتن این مکان‌ها مقداری زمان بر بوده و از حوصله بسیاری از افراد خارج است. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع در زمینه فروش لوازم خانگی اقساطی بدون چک نیز فعالیت دارد و مشکل این دسته از افراد را حل کرده است.

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

امکان خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان در فروشگاه سل یک خدمت با ارزش برای بازنشستگان عزیز و میانسال کشور است. شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها کاملاً با شرایط این دسته از عزیزان هماهنگی دارد و می‌توانند بدون دردسر لوازم خانگی مورد نیاز برای منزل و یا جهیزیه فرزندان خود را از فروشگاه اینترنتی سل، قسطی تهیه کنند.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

اگر دارای دسته چک هستید و یا امکان تهیه یک چک معتبر را دارید و می‌خواهید از آن جهت ضمانت اعتبار خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس و غیره استفاده کنید کافی است به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید و به خرید اقساطی لوازم خانگی با چک بپردازید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی