|

زمان دقیق پخش و تکرار سریال دودکش 2+ ساعت پخش

زمان پخش سریال دودکش 2

با پایان مجموعه زیرخاکی زمان پخش فصل دوم سریال دودکش اعلام د

لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش «دودکش ۲» شنبه پنجم تیر ماه اعلام شد.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز و نگار عابدی از جمله بازیگران «دودکش ۲» هستند.

 

خلاصه داستان و بازیگران سریال دودکش ۲

اواسط بهمن بود که برزو نیک نژاد سریال دودکش۲ را به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در سکوت خبری مقابل دوربین برد. این درحالی است که فصل اول این سریال به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ساخته شد و در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ روانه آنتن شبکه یک شده بود.
 
در خلاصه داستان سریال دودکش۲ اینگونه آمده است که «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و این، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!.

بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجرا‌هایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!.»

نویسنده و کارگردان دودکش ۲ درباره حضور بازیگران قدیمی و اضافه شدن بازیگران جدید گفته است که «آن گروه قدیمی حضور دارند، اما بازیگران جدید هم به تناوب قصه و اتفاقات، اضافه خواهند شد.»
 

زمان پخش سریال دودکش 2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی