|

چگونه با مداد ابرو ابروهایمان را آرایش کنیم؟

به جای میکروبلیدینگ، فیبروز یا تتو ابروهاتو حرفه ای آرایش کن؛ فقط هم با یک مداد ابرو

مداد ابرو

ابرو در زیبایی چهره و چشم ها تأثیر بسیار زیادی دارد و مانند قاب برای چشم ها است، پس برای داشتن چهره ای زیبا نباید فرم ابروها را نادیده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- درست است که چندسالی می شود که ابروهای نازک و باریک دیگر مد نیستند و ابرهای پهن و دخترانه دوباره جزو ترندهای دنیای آرایش شده اند ولی فراموش نکنید که داشتن ابروهایی پر، پهن و متناسب با چهره افراد تاثیر بسیاری بر زیبایی آن ها دارد. برخی از افراد با ابروهایی پهن و زیبا متولد می شوند اما برخی دیگر باید از روش های مختلف آرایش ابرو برای پهن تر نشان دادن ابروهای خود استفاده نمایند. البته روش های دیگری مانند میکروبلیدینگ، فیبروز یا تتو هم وجو دارد که ما اصلا این روش ها را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا این روش ها علاوه بر اینکه هزینه های بالایی دارند، دارای درد و آسیب به پوست هستند. پس بهتر است با یک مداد ابرو یک آرایش حرفه ای داشته باشید تا به پوست خود آسیب بزنید. در ادامه ما چند محصول حرفه ای و جذاب را برای یاری شما در این آرایش حرفه ای معرفی خواهیم کرد. البته قدم اول برای آموزش کشیدن ابرو هایی مرتب و زیبا، داشتن اطلاعات در رابطه با طراحی صحیح و اصولی ابرو است که معمولا این اطلاعات شامل ترندهای جذاب دنیای آرایش هم می شوند.

ابروهای زیبا و خوش، حالت چهره شما را جذاب تر و زیباتر می کند، پس موقع آرایش ابروها دقت نمایید که تعادل و هماهنگی کمان و قوس ابروها حفظ شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مداد ابرو و ترفندهای آرایش آن ها آشنا شوید.

مداد ابرو

مداد ابروی بنفیت؛ خودتون میکروبلیدینگ انجام دهید

یکی از محصولاتی که برای آرایش حرفه ای ابرو پیشنهاد می کنیم مداد ابرو بنفیت است، شما استفاده از مداد ابروی بنفیت می توانید با جلوه ای طبیعی به ابروها شکل دهید، البته جالب است که بدانید خطوط کشیده شده با این مداد شباهت زیادی به موی ابرو دارند که قابل بلِند کردن نیز هستند. این مداد تا 12 ساعت بدون پخش شدن روی پوست، دوام دارد و ضد آب می باشد. فراموش نکنید که امسال ابروهای طبیعی مد است، پس قبل از اینکه به طراحی ابروهای خود بپردازید دقت کنید که خطوطی که می کشید نباید از کادر ابروهایتان بیرون بیایند و تا جایی که می شود باید به باریکی تار موی طبیعی باشد. البته اگر می خواهید یک قدم فراتر بروید، بهتر است بدانید که شکل ابرو و حالت صورت باید با هم متناسب باشند.

مداد ابرو

مداد ابرو

مداد ابروی آناستازیا؛ حرفه ای آرایش کنید

فراموش نکنید که برای آرایش حرفه ای و جذاب همیشه جدا از آگاهی از ترندها و بلد بودن ترفندهای آرایشی انتخاب ابزرا مناسب هم بسیار اهمیت دارد. برای مثال مداد ابروی مناسب می تواند تقش بسیار مهمی را در داشتن ابروهایی ترندی و جذاب را داشته باشد. پیشنهاد دوم ما برای آرایش حرفه ای ابرو مداد ابرو آناستازیا است، مداد ابروی آناستازیا دارای نوک مثلثی شکل است که با سر باریک‌ تر آن می توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید و با براش سر دیگر این مداد می توانید مداد را بلِند کنید تا به جلوه ای طبیعی تر برسید. پس فراموش نکنید که میکروبلیدینگ و تتو تنها روش هایی نیستن که با آن ها می توانید ابروهایی پر و ترندی داشته باشید، ابزارهای ارزان تر و کم ضررتری هم وجود دارند.

مداد ابرو

در آخر واکس لیفت کننده ابرو بنفیت بزنید؛ نسل جدید ژل ابرو

حالا نوبتی هم که باشد نوبت فرم دادن و خوش حالت نگه داشتن تارهای موی ابرو است، برای این کار بعد از مرحله مداد ابرو پیشنهاد ما به شما واکس لیفت کننده ابرو بنفیت است. واکس ابرو یکی از محصولات جدید و آرایشی است که مانند ژل یا صابون ابرو وظیفه لیفت ابروها را به عهده دارد، در کل می توان گفت واکس ابرو به نوعی نسل جدید ژل ابرو محسوب می شود که به داشتن ظاهری مرتب و جذاب برای ابروهایتان کمک می کند. استفاده از واکس ها مانند ژل ابرو کار راحتی است زیرا آن ها هم دارای براش های کوچکی هستند که برای استفاده فقط کافی است براش را در جهت مدل دادن ابرو به ابروهایتان بکشید و اجازه دهید تا خشک شوند.

مداد ابرو

مداد ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    مداد ابرو وریمل خوب است ولی بهترین آرایشگاه است موفق است موفق باشید

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب مداد ابرو ووسایل ارایش برای بانوان واجب است موفق باشند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی