|

پاییز امسال چه مانتویی بپوشیم؟

معرفی سه تا از ترندهای جذاب پاییز 1402؛ مانتو پاییزی به اینا میگن نه به مانتو مخمل!

مانتو پاییزی

معرفی سه تا از ترندهای جذاب پاییز 1402 و انواع کت شانل و ترنچ کت؛ جدیدترین مدل های مدل مانتو پاییزی مخمل و مدل مانتو پاییزی بلند در شایانیو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب لباس و استایل برای فصل پاییز بسیار سخت تر از فصل های دیگر است زیرا در فصل زیبای پاییز هوا متغییر بوده و می توان گفت گاهی سرد و گاهی معتدل است، پس باید لباس هایی را به تن کنید که مناسب این نوع آب و هوا باشند. هر فصلی اصول لباس پوشیدن متفاوتی دارد و در فصل پاییز نیز مانند سایر فصل ها باید لباس های مخصوص خودش را استفاده کرد. برای مثال انتخاب مانتو پاییزی می تواند به شما در داشتن استایل پاییزی کمک کند. البته در ابتدا خوب است که مدل مانتو پاییزی جدید را بشناسید و بعد در ادامه به انتخاب مانتو برای خود بپردازید. پیشنهاد ما برایتان در پاییز 1402 به جای پوشیدن لباس های سنگین و گرم این است که لباس های لایه لایه بپوشید تا در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا یا در مکان های متفاوت با تغییرات دمایی بتوانید لباس های خود را از تن خارج نمایید و پوشش خود را تغییر دهید.

پس بهتر است یک لباس نازک بپوشید و روی آن یک ژاکت تک دکمه ای، جلیقه یا کت جین به تن کنید. البته فراموش نکنید که داشتن استایل زیبا با سبک لایه لایه اصلا کار راحتی نیست و شما با یک انتخاب نادرست می توانیدکل استایل خود را نابود کنید، بنابراین بهتر است ترتیب پوشیدن لباس ها را در استایل لایه لایه و یا حتی آیتم های مناسب این سبک را قبل از شروع انتخاب لباس برای خود بدانید. پس فراموش نکنید که یک استایل کامل و بی نقص استایلی است که آیتم های آن با هم هماهنگ باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو پاییزی آشنا شوید.

مدل مانتو پاییزی مخمل

مدل مانتو پاییزی مخمل

به نظرت مانتو پاییزی امسال میتونه جین باشه؟!

یکی از گزینه های مناسب به عنوان مانتو پاییزی کت جین است، شما با انتخاب یک کت جین و ست کردن آن با آیتم های دیگر جین می توانید یک استایل پاییزی جذاب و کژوال داشته باشید. در انتخاب شلوار فراموش نکنید که شلوار جین‌ های تیره بهترین گزینه برای کمک به انتقال از فصل گرما به سمت پاییز هستند. برای شلوار جین می‌ توانید رنگ‌ های خنثی مانند مشکی، طوسی یا آبی پررنگ که به سادگی با بلوز فلانل ست می‌ شوند را انتخاب کنید. در صورتی که می‌ خواهید شلوار جین‌تان عنصری درخشان در استایلتان باشد رنگ‌ هایی مانند قهوه‌ای شکلاتی، سبز زیتونی، قرمز تیره یا نارنجی مایل به قرمز را انتخاب کنید. البته در انتخاب رنگ شلوار بهتر است به هارمونی رنگ کت جین با شلوار انتخابی هم دقت نمایید.

مدل مانتو پاییزی مخمل

مدل مانتو پاییزی مخمل

این شما و این جذاب ترین مانتو پاییزی سال؛ کت شانل

اگر برای استایل الگانت و کلاسیک خود به دنبال یک مانتو پاییزی و شیک هستید کت شانل می تواند بهترین گزینه برایتان باشد، زیرا این کت دارای استایل رسمی و مجلسی است و استایل شما را شیک و در عین حال جذاب می کند. البته فراموش نکنید که ست کردن این کت زیبا در چگونه دیده شدن استایل شما تاثیر زیادی دارد، پس قبل از ست کردن مانتو پاییزی خود با لباس های دیگر بهتر است از ترفندهای ست کردن آن آگاه باشید. فراموش نکنید که لگ های چرمی و بوت های چلسی برای این مدل از استایل زنانه می توانند معجزه کنند. اگر هم که اهل پوشیدن لگ های شاین و یا چرم نیستید می توانید از شلوار پارچه ای راسته کمک بگیرید. البته در این حالت فراموش نکنید که حتما قد شلوار خود را کوتاه انتخاب کنید زیرا شلوارهای بسیار بلند برای پاییزی اصلا مناسب نخواهند بود.

مدل مانتو پاییزی مخمل

مدل مانتو پاییزی مخمل

بارانی یا ترنچ کت؛ مانتو پاییزی امسال کدومشونه؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترنچ کت یا بارانی نوعی کت است که بلندی آن تا مچ پا ادامه دارد یا در مدل‌های کوتاه تا بالای زانو طراحی و عرضه می‌ شود. این کت‌ ها اغلب از جنس پارچه‌ های ضدآب دوخته می‌ شوند و معمولا هم دارای یک لایه آستری هستند. البته در برخی مدل‌ ها این آستری را می‌ توان جدا کرد و آستین‌ های کت نیز عموما رگلان است یعنی آزاد و راحت است و تا یقه ادامه دارد. این استایل می تواند برای افرادی که طرفدار استایل لایه لایه هستند گزینه مناسبی محسوب شود، زیرا شما ترنچ کت را از روی مانتو کتی و یا دیگر لباس ها هم به صورت جلوباز می توانید استفاده نمایید.

مدل مانتو پاییزی مخمل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی