|

آشنایی با مانتوهای ترند پاییز ۱۴۰۲

پاییز امسال این مانتوها مُده؛ مانتو شومیزی تو هر فصلی میچسبه چه جین باشه چه پشمی!

مانتو ترند 1402

معرفی جدیدترین مدل های مانتو پاییزی و انواع مانتو ترند 1402 در شایانیوز، پاییز امسال به جای مانتو لی، شکت، بارونی و کت شانل یا کتان بپوشید.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که در فصل پاییز هوا رو به سردی می رود، شما می توانید از لباس های گرمی نظیر ژاکت، بارانی دخترانه، مانتو پاییزه، هودی و سویشرت و … را در پوشش خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که بعد از پوشیدن هر یک از این لباس ها باید آن ها را به شیوه ای درست با اکسسوری ها و سایر لباس هایتان ست نمایید. پیشنهاد ما برای پاییز امسال انتخاب مانتو پاییزه هایی از نوع مانتو شومیزی یا ترنچ کت است، زیرا شما اگر این دو مدل مانتو را در کمد خود داشته باشید برای هیچ نوع استایل و سبکی از لباس پوشیدن که دلتان بخواهد لنگ نخواهید بود. به صورت کلی می توان با این دو آیتم حداقل ده مدل استایل کلاسیک و یا کژوال را تجربه کرد، البته به شرط آنکه بتوانید آیتم های مکمل مناسبی برایشان انتخاب کنید.

برای مثال یک شلوار جین به همراه یک کلاه گپ می تواند گزینه مناسبی برای تکمیل استایل شما با شکت باشد و برعکس یک شلوار پارچه ای ساده و راسته به همراه یک شال موهر می تواند برای تکمیل استایل کلاسیک شما با ترنچ کت کمک کنند. پس فراموش نکنید استفاده از جدیدترین مدل های مانتو آن هم برای استایل پاییزی می تواند در داشتن استایلی ترندی و در عین حال هماهنگ به شما کمک کند. البته اگر اهل استایل های کلاسیک و بیسیک هستید کت شانل و یا مانتو کتی های دارای آستر را فراموش نکنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو برای پاییز 1402 آشنا شوید.

مانتو پاییزی

مانتو پاییزی

مانتو شومیزی البته اینبار مخمل یا کتان

مانتو شومیزی یکی از مانتوهای محبوب در استایل کژوال و روزمره است که می توان گفت برای داشتن استایلی متفاوت به شما کمک می کند. پس با فرا رسیدن پاییز و تغییر آب و هوا بهتر است از نوع های ترندی و پاییزه این مدل مانتو برای استایل امروز خود کمک بگیرید. برای مثال پیشنهاد ما برای استایل پاییزی 1402 انتخاب یک مدل مانتو شومیزی از جنس مخمل و یا کتان است که باعث می شود استایل شما از حالت تکراری دربیاید و شما استایلی متفاوت تر از پاییز سال گذشته را تجربه کنید. البته فراموش  نکنید که بیس استایل شما یعنی انتخاب یک شکت یا مانتو شومیزی با سال های گذشته یکی خواهد بود نکته ترندی و جذاب جنس و تک رنگ بودن این مدل است که شما را متفاوت می کند.

مانتو پاییزی

مانتو پاییزی

مانتو کتی بپوشید ولی نه هر کتی

انتخاب مانتو کتی از نوع کلاسیک، کرپ یا کت شانل می تواند به شما علاوه بر استایل کلاسیک استایلی شیک و در عین حال جذاب ببخشد. پس اگر طرفدار کلاسیک پوشی و شیک دیده شدن هستید می توانید یک کت را به جای هر گزینه دیگری برای خود انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که برای ست کردن این مدل مانتو بر خلاف نوع بالا به شلوار جین یا لگ نیاز نخواهید داشت، بلکه انتخاب یک شلوار پارچه ای به تکمیل و همانگ دیده شدن استایل شما کمک خواهد کرد. پس می توان نتیجه گرفت انتخاب آیتم های مکمل بر روی چگونه دیده شدن ظاهر شما به صورت کلی تاثیر زیادی دارد.

مانتو پاییزی

مانتو پاییزی

ترنچ کت یا بارانی را فراموش نکنید!

یکی از سوال های رایج در مورد انتخاب ترنچ کت یا بارانی این است که آیا ترنچ کت همان بارانی است و یا این دو از همدیگر متفاوت هستند. در جواب باید بگوییم که بله بارانی شامل طیف وسیع تری از لباس های عایق رطوبت می شود تا ترنچ کت. ترنچ کت دقیقا همان بارانی کارگاه گجت است که دارای استایلی کلاسیک و رسمی می باشد در حالی که بارانی ها می توانند دارای برش و استایلی کژوال مانند پانچوها باشند.

مانتو پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی