|

فرش آشپزخانه چی بخرم؟ / نری از اینا که عکس فلفل و شنبلیله داره بخری وقتی اینا مد شده

در این مقاله در پاسخ به این سوال که فرش آشپزخانه چی بخرم یه سری از نمونه های جذاب این فرش رو که مد شده بهتون نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن دکور زیبا و دلنشین میتونه تا حد بسیا زیادی حال و روحیه ی شما رو عوض کنه چرا که بالاخره خونه چاردیواری هست که شما بهش از شلوغی ها و مشکلات بیرون از اون پناه میبرید و کنار خانواده لحظاتتون رو سپری میکنید بنابراین مهم هست که حتما چیدمان وسایل در اون اصولی باشه تا یه وقت دلتون رو نزنه که برای این منظور باید شما انتخاب درستی داشته باشید یعنی باید یه بیس از اصول و قواعد دکوراسیون رو بدونید و همچنین از مدها و ترندهای روز هم مطلع باشید مثلا بدونید اصول کاربردی برای ست کردن فرش با مبلمان چیا هستن و چطور باید این کار رو انجام بدید تا این دو آیتم که بسیار هم توی چشم هستن با هم مچ بشن و یه دیزاین زیبا بسازن.

یا در خصوص ترندها و مدهای روز باید بدونید جدیدترین مدل فرش پذیرایی چه شکلی هست و چه فرشایی مد شده و به روز بشمار میان تا در صورت خرید انتخابتون رو طوری انجام بدید که حتی اگر صد در صد هم مد روز نبود یه مقدار بهش نزدیک باشه و حس دمده بودن از دکورتون دریافت نشه. البته که مشخصه ما در این مقاله در خصوص فرش و دیزاین اون صحبت میکنیم چرا که در صورتی که توی خونه ی شما این وسیله به درستی انتخاب نشه یه بی نظمی بزرگ در دکورتون به چشم خواهد اومد که مسلما اذیت کننده هست. حالا در ادامه میخواهیم در پاسخ به سوال اون دسته از افراد که میپرسن فرش آشپزخانه چی بخرم نمونه ای از جدیدترین مدل های این فرش رو نشون بدیم و در خصوص اون یه سری نکات رو که موقع خرید مهم هست بدونید رو بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش آشپزخانه چی بخرم

قبل از خرید فرش آشپزخانه به رنگ اون توجه کنید

برای انتخاب یه فرش مناسب برای آشپزخانه از منظر رنگ باید در وهله ی اول به المان های موجود و دکور کلی که  که در آشپزخانه به کار گرفته شده توجه کنید. رنگ های روشن و تیره هر کدوم به یه اندازه میتونن برای دکور معجزه کنن ولی خب در این بین هر وسلیه ای که دارای رنگ روشن باشه به مراقبت بیشتری نسبت به وسیله ای که رنگش تیره هست نیاز داره و این موضوع راجبه فرش هم صدق میکنه پس در صورتی که امکان رسیدگی مداوم به فرش و یا شست و شوی اون رو در بازه ی زمانی کوتاه ندارید به هیچ وجه به سراغ فرش هایی که دارای رنگ خیلی روشن هستن نرید چون این مدل از فرش ها توی فضایی مثل آشپزخانه خیلی زود به زود کثیف میشن و خب مسلما کثیفی هم توی اون ها به چشم خواهد اومد و منظره ی بدی ایجاد میکنه.

ولی در صورتی که یه مقدار مراقبت بیشتری اعمال کنید میتونید فرش یکم روشن انتخاب کنید و حتما نباید فرشتون خیلی تیره باشه و از طرف دیگه در صورتی که آشپزخانه کوچک باشه اصلا رفتن به سراغ فرش های تیره درست نیست چون فضا رو کوچک تر نشون میدن ر حالی که فرش های روشن برعکس هستن و خونه ی شما رو بزرگ تر نشون خواهند داد.

فرش آشپزخانه چی بخرم

فرش آشپزخانه چی بخرم

فرش آشپزخانه چی بخرم

موقع خرید فرش باید به طرح اون توجه کنید

طرح فرشی که برای آشپزخانه انتخاب میکنید به اندازه ی رنگ اون مهمه و شلوغ بودن و یا ساده و خلوت بودن طرح این فرش به انتخاب شما خواهد بود ولی در این مورد باید به دکوراسیون کلی آشپزخانه توجه خاصی داشته باشید به این صورت که اگر دکورتون مینیمال و ساده هست بهتره که فرشی با طرح ساده تر انتخاب کنید تا تعادل فضا رو بهم نزنید.

همچنین در صورتی که دکورتون مدرن هست باید به سراغ فرش های مدرن برید فرش هایی مثل چهل تکه ها و وینتیج میتونن انتخاب خوبی برای این منظور باشن. در صورتی هم که دکورتون کلاسیک بود باید به سراغ فرش های کلاسیک برید ولی ساده و خلوت بودن اون بستگی به این داره که فضای آشپزخانه ی شما خلوت هست و یا شلوغ در صورتی که خلوت بود بهتره یه مقدار فرشتون شلو تر باشه و در صورتی که هم فضا شلوغ بود فرش رو طرح خلوت انتخاب کنید.

فرش آشپزخانه چی بخرم

بخرم7489

فرش آشپزخانه چی بخرم

موقع خرید فرش آشپزخانه به جنس اون توجه کنید

توی آشپزخانه فعالیت های متنوعی انجام میشه از شستن لباس ها توی لباسشویی بگیر تا شستن ظرف توی ظرفشویی و... که همه ی این ها تولید کننده ی رطوبت هستن که به این ترتیب باید به سراغ فرشی برید که قدرت بالایی توی جذب رطوبت داره و از طرف دیگه هم باید به علت این که فرش آشپزخانه در معرض کثیفی قرار داره شست و شوی زیادی هم میخواد فرشتون باید قابلیت شست و شوی بالایی داشته باشه که در این بین جنس های اکریلیک و بعد از اون ورجین میتونن برای آشپزخانه مناسب باشن.

فرش آشپزخانه چی بخرم

فرش آشپزخانه چی بخرم

فرش آشپزخانه چی بخرم

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی