|

سلفی غریبِ "سمیرا حسینی" با یه سگ؛ خانوم با این ژست و استایلاش اینستا ور قُرق کرده

samira hosseini shayanews

سمیرا حسینی از بازیگران حرفه ای و خوش استایل سینماست که تو تئاتر روز به روز بیشتر در حال درخششه. او اخیرا استوری بامزه ای تو پیجش متشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسینی از بازیگران خوش استایل و دوست داشتنی ایرانیه که اولین بار با بازی تو سریال "آسمان همیشه ابری نیست" به درخشش بسیاری رسید. بعد از این سریال هم او رو در بعضی از فیلما دیدیم، اما تاکنون بازی درخشان و خاصی رو انجام نداده و الان بیشتر تو تئاتر در حال درخششه و بعضا با انتشار عکس و فیلمایی تو اینستا سوژه کاربران میشه.

سمیرا حسینی به تازگی استوری منتشر کرد که تو اون با یه سگ بامزه عکس گرفته و حسابی هم به خودش رسیده، به طوری که انگار خانوم تازه از آرایشگاه دراومده و از دید کاربرا درواقع از این سگ واسه خودنماییش سوءاستفاده کرده.  سمیرا خانوم در کنار این سگ یه آرایش ملیح ولی خیلی جینگول انجام داده که به گفته خودش سرکاره و سگ هم برای پروژه ایه که داره توش بازی میکنه.

samirahosseini.official_2861092856012797373_1238109408

خانوم داره یه پا شاخ اینستا میشه!

سمیرا خانوم تو اینستا خیلی فعالیت میکنه و بعضی اوقات هم با یه اتفاق کوچیک کلیییی شلوغ میکنه تا بتونه نظر طرفداراش رو جلب کنه. این خانوم بازیگر خیلی دوست داره تو ژست باشه و گاهی با ژستا و میکاپاش یه کارایی میکنه که کاربران اون رو به عنوان یه شاخ مجازی معرفی میکنن.

البته سمیرا حسینی فعلا تو کاری که خیلی بولد باشه، بازی نکرده ولی بخاطر سبک خاص استایلاش تو اینستا حسابی معروفه و دوستداران زیادی داره. البته بعضیا میگن از زمانی که ایشون به عمل زیبایی رو آوردن، یکم خودشیفتگیشون گُل انداخته و میخوان یه سری تو سرا دربیارن!

samirahosseini.official_1607617441

samirahosseini.official_1647808865

مشهور شدن سمیرا خانوم به هر قیمتی!

به گزارش شایانیوز: این روزا که بازار خودشیفتگی تو اینستا خیلی زیاده و همه دوست دارن یه جورایی به چشم بیان، سمیرا حسینی هم شروع به انتشار عکسای عجیب غریب از خودش کرد که از دید کاربران بسیاری واسه یه خانوم بازیگر این مدل عکسا خیلی پسندیده نیست و اون رو یه جورایی شبیه مدلای آمریکایی میکنه تا یه بازیگر ایرانی!

درواقع سمیرا خانوم همچون بازیگرای دیگه به محض دیده شدن سریع رنگ عوض کرد و به کسی بسیار متفاوت تر از آنچه مردم انتظار داشتن، تبدیل شد. این خانوم بازیگر تو نقشایی که اون اوایل بازی میکرد خیلی معصوم و تو دل برو بود و حالا شده یه شهره شهری که هیچ کس جلودارش نیست.

samirahosseini.official_1637163097_1

samirahosseini.official_2619203958942278925_1238109408

سمیرا حسینی از کجا به کجا رسید!

سمیرا حسینی متولد سال 1363 در شهر تهرانه و تو رشته تئاتر، گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تحصیل کرده. او تئاتر رو از نوجوانی و دبیرستان شروع کرد و در حال حاضر علاوه بر بازیگری، در کارگردانی و فیلمنامه نویسی مشغول است.

آنچه که حرفه ای بودن سمیرا خانو رو به رخ میکشه، بازی با بازیگران خیلی خفن تو تئاتر و تلویزیون بود و این در حالی است که چندان رزومه دهن پرکنی نداره. ولی از اونجایی که تو همون نقش های اندک حسابی درخشید، تونست دل خیلی از اهالی سینما رو ببره و از طریق همکاری با سلبریتی هایی مثل رحیم نوروزی و امیرعلی دانایی تونسته به جایگاه فوق العاده ای در تئاتر برسه.

samirahosseini.official_1646899090_1

samirahosseini.official_1644771048_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی