|

وقتی نهال دشتی و گوگولیش انقدر شبیهن که انگار مامان باباشون یکیه؛ سایه فسفری خانومو!

nahal dashti shayanews

نهال دشتی بازیگر فیلم تا فردا می باشد که حالا در اینستاگرام کم پیدا شده تا اینکه عکسش با دختردایی کپ خودش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نهال دشتی از بازیگرای مشهور و خوش فیس ایرانیه که سابقه بازیگری داره اما خب از اونجایی که هر چهره ای با یه فیلم و یا سریال به خصوص یهو بولد میشه، نهال دشتی نیز با سریال نمایش خانگی "جیران" شناخته و مشهور گشت. البته که ممکنه این موضوع برای یک بازیگر بعد از حضور در چند کار ایجاد بشه و برای برخی هم با همون اولین پروژه ای که میرن جلو دوربین، به مانند خانوم مریم مومن. اما نهال دشتی در جیران کدوم نقش بود؟ میدونید که این سریال در رابطه با داستان زندگی ناصرالدین شاه و شونصد تا همسر و صیغه ای که داشته بود. احتمالا حدس زدین که نهال دشتی هم در این کار چه کاراکتری رو به تصویر کشید دیگه؟ بله درسته یکی از زنان شاه!

نهال دشتی در اینستاگرام مثل خیلی از همکارانش با انتشار عکس و ویدیو از خود در حال شناسوندن خودش به مخاطب هستش که خب میشه گفت این روزا این فضای نامرئی شده بت برای خیلیا و با دیدن هرچیزی در این فضای نامرئی فکر میکنن اون موضوع درسته و چشم بسته قبول دارن و یا اصلا ندونسته قضاوت میکنن! اخه میدونید که صفحه هر کسی کمی تا قسمتی نشون دهنده سلیقه و اعتقاد و شخصیتشه که خب در رابطه با نهال دشتی میشه گفت خیلی قرتی طور و رنگی پسنده. در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر همراه با یه دختر خانوم شبیه به خودش که خیلیا میگفتن خواهرشه در حالی که دختر داییشه و خط چشماشون رو ست سبز زدن! نهال دشتی با انتشار این تصاویر نوشت:

نخیر خواهر نیستیم اقا دختر داییمه!

تولدت مبارک گوگولی

89713930_227759435026665_8448482105118438070_n

89292979_512596886352222_5149240441727037921_n

نهال دشتی این مدلی میگه نه اینوری نه اونوری! 

نهال دشتی اما حالا بی سر و صدا تر از همیشه به سر میبره. خانوم بازیگر که هنوز در نقشی جدید دیده نشده، در فیلم "تا فردا" نیز بازی داشت. در این سریال با صدف عسگری هو بازی بود که خب باید گفت خانوم عسگری احتمالا دیگه بازی نکنه چون از کشف حجاب کنندگان محسوب میشه اونهم چه کشف حجاااابی!

نهال دشتی هنوز دست به کشف حجاب نزده اما خب ددیه میشه بانوانی رو که در داخل کشور اینچنین راهی رو انتخاب کردن و ظاهرا قید بازیگری رو زدن! ولی خب یکسری هستند به مانند نهال بانو و یا متین ستوده و .... که کشف حجاب نکردنااا، اما خب تیپایی ازشون دیده شده که دست کمی از اون قشر نداره و با انتشار عکس های جینگول مستون نگاه بسیاری از کاربران رو جلب خود نموده!

Untitled

Untitled

نهال دشتی بهارو چه خوشگل چپوند تو خودش!

از این ها که بگذریم، میدونیم که نهال دشتی شیفته رنگی و جیغ میغ پوشیدنه و رنگای بهاری رو خیلی دوست داره. خب حالا ممکنه سوال پیش بیاد کدوم استایل های رنگ بهاری؟ خانوما از همون بچگی عاشق آرایش کردن میشن به خصوص که اگه در ایران زندگی کنن چرا که اگه خودمون رو نخوایم گول بزنیم هممون میدونیم که ایران یکی از کشورایی محسوب میشه که بیشترین استفاده از لوازم ارایش رو داره!

اما برخی از خانوما حالا بسته به فیسی که دارن و البنه رنگ پوستشون میکاپ های نود بهشون بیشتر میاد، برخی رنگای شاد و بهاری بیشتر به چهرشون میشینه و برخی هم قهوه ای یا تیره و .... نهال خانوم دشتی این مدلیه که مثلا از رنگ صورتی برای آرایشاش زیاد استفاده می کنه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که جدیدا هم بازیگران زن یاد گرفتن مثلا سایه رو یا شال و یا روسری ست میکنن که اتفاقا حرکت جذابی هم میشه!

unknown_271558312_4733360253379729_7195903868167747229_n

نهال دشتی نچرال و کاربلد تو خوشگلاسیون

همونطور که دیدین نهال دشتی در آرایش تبحر خاصی داره و میدونه از چه آیتمی برای کجا استفاده کنه درست به برخلاف خانوم بهاره رهنما. نهال دشتی چهره ای نچرال داره که خب میون خانومای بازیگر در این چند سال اخیر خیلی کم پیدا میشه و از اونجایی هم که دیگه سینمامون به قول نیکی کریمی پر شده از لب و گونه ها پروتزی، قطعا باید از دیدن فیس های طبیعی تعجب کرد!!

nahaldashti_61381955_481012429337157_9063627656728566398_n

بیوگرافی نهال دشتی

نهال دشتی متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد، وی دارای مدرک کارگردانی از دانشگاه سوره است. نهال دشتی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش میترا دماوندی را ایفا می‌کند.

و اما کمپ رفتنای نهال دشتی که نمیذاره زندگی به کام خانوم بازیگر بد بگذره!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی