|

تبحر "پریناز ایزدیار" تو اسب سواری که رقیبارو هوتوتو کرد؛ خانوم تو نقش باربی چه خفنه!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار در سریال جیران نقش دختری اسب سوار رو داشت که خب در واقعیت هم اسب سواری ماهره ویدیویی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر خوش فیس و جذاب ایرانیه که این روزها با فیلم "سه کام حبس" بر روی پرده نقره ای می باشد و قبل تر هم با "ملاقات خصوصی" و البته سریال "جیران" دیده میشد. می بینید؟ پریناز ایزدیار تا به همین اندازه پر کار شده و پشت بند هم داره میترکونه و ایفای نقش میکنه. اما خب نکته اینجاست که خانوم خانوما از اونجایی که تنها در ژانر جدی و اجتماعی حضور و فعالیت دارد، ناخودآگاه نقش ها براش تکراری میشه و باز هم از اونجایی که پریناز ایزدیار از دست هنرمندانی هستش که همیشه و همیشه و همیییشه اون دختر خوبه داستانه که یکی شیفتشه و این مسیر مداما در حال تکراره، برای مخاطب موضوع داستان قابل حدس میشه!

پریناز بانو در صفحه اینستاگرامش این مدلیه که خیلی فعال نیست و در عین حال خیلی هم فعاله! یعنی خانوم بازیپگر هم راه و بی راه پست و استوری نمیذاره و هم برای مسائلی کاری و تولدی پست و استوری میذاره! ناگفته هم نمونه پریناز ایزدیار کلا خودشو قاطی مسائل حاشیه دار نمیکنه تا بتونه همینجوری بکوب بازی کنه و یکوقت خدایی نکرده ممنوع الکار نشه! 

اما گفتیم جیران، پریناز ایزدیار در این سریال نقش اصلی یا همون جیران رو داشت که خب یه دخت روستایی بود و سوار بر اسب! به همین علت باید اسب سواری به طور حرفه ای یاد میگرفت و همین هم شد. در ادامه مشاهده می کنید ویدیویی از پریناز بانو در حالی که تو پیجش اسب سوای خفنشو منتشر کرده.

تولد های آنچنانی پریناز ایزدیار که هر سال با کلاس تر شدن!

پریناز خانوم ایزدیار کلا تولد گرفتن واسه خودش رو خیلی دوست داره. اونقدری که در یکی دو سال اخیر یا عکس و ویدیوهای مربوط به شغلش رو منتشر کرده یا عکس و ویدیوهای مربوط به تولداش رو! یعنی کلا محتوای دیگه ای چندان نداره!

البته که باید گفت تقریبا هیچ بازیگر خانومی تولدش رو فراموش نمیکنه و یه جوری پیش رفتن که گویی مسابقه ای در میان هستش و هر چهره ای که تولدی آنچنانی برای خودش نگیره، امتیاز اون مرحله رو از دست داده!

پریناز ایزدیار نیز اینچنین است و اتفاقا تولد هایی متفاوت و آنچنانی با استایل هایی جنجالی میگیره که البته تو همشونم تنهاست! در ادامه ببینیم این بازیگر دهه شصتیمون رو تو تولدای مختلفش!

Untitled

پریناز+ایزدیار

170984_145

parinazizadyar_15

اگر باربی در ایران ساخته میشد، بازیگر نقش باربی پریناز ایزدیار بود؟

از اینها که بگذریم درسته که تا به اینجا انتقادات و کمی نکات منفی بود اما حتی اگر طرفدار هم باشید قطعا میدونید که هیچ صدی وجود نداره و همیشه برای همه مواردی مثبت هست و مواردی منفی نیز هست که در رابطه با پریناز ایزدیار کاربران زیادی بودند که به موارد بالا اشاره داشتند. پریناز ایزدیار چهره ای زیبا و نچرال داره که در عین سادگیش جذابیتی سینما پسند و مورد علاقه مخاطب هم درش دیده میشه. پریناز بانو تا به حال حواشی خیلی خاصی نداشته و همیشه تلاشش بر این بوده تا با توانایی خود پیش بره.

جالبه که پریناز ایزدیار ماه رمضان سال 1390 بود که برای اولین بار؛ یعنی پریناز بانو سرعتی به شدت تو کار و بارش داشته و جالبه که چهره این بازیگر نه تنها با سنش بالا نرفته بلکه انگاری جوان و جذاب تر هم شده که خب این خودش میتونه یکی از دلایل محبوبیت وی باشه.

Untitled

پوششی از پریناز ایزدیار که هم طرفدار داشت و هم هیتر!

مدتها پیش بود که ویدیویی از پریناز ایزدیار منتشر شد که لباس و پوشش او در خارج از کشور سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود. خانم ایزدیار ماسک خود را موقتا برای گرفتن عکس درآورده اند.

خیلی از کاربران پریناز ایزدیار را یک بازیگر موفق و کامل دانسته و با بازیگران زنی که تا به ترکیه می روند فوری برهنه می شوند مقایسه کرده اند. جالب اینجاست که حجاب پریناز ایزدیار به شکلی است که حتی در ایران هم اکثر بازیگران چنین حجابی ندارند !

کاربری نوشت: پوشش بانو ایزدیار به گونه ای است که صدا و سیما هم می تواند به صورت زنده او را از شبکه هایش پخش کند. البته این ویدیو مخالفانی هم داشت که می گفتند لازم نیست خودش را اینقدر اذیت کند می توانست تیپی راحت تر بزند.

497517_886

بیوگرافی پریناز ایزدیار و پدری که نمیذاشت بازیگر شه!

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در شهر بابله و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیونه. تحصیلات دانشگاهی پریناز خانوم در زمینه گرافیکه. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودن و به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کنه، ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

پدر پریناز ایزدیار یکی از مخالفای سر سخت او برای بازیگر شدن بود و دوست داشت پریناز وکالت بخونه، ولی برعکس مادرش علاقه زیادی به بازیگر شدن دخترش داشت. پریناز خانوم تا به حال درباره ارتباطاش توضیحی نداده و تنها چیزی که راجع بهش میدونیم اینه که خانوم خانوما مجرده و تابحال دل به کسی نداده!

bar_band__1638083743

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی