|

تولد پر سر و صدای "پریناز ایزدیار" که تو خونه ی لاکچریش گرفت لنگه نداره؛ لباس پرنسسیشو

parinaz-izadyar shayanews

پریناز ایزدیار این روزا حسابی تو اوج حرفه ایه خودش به سر میبره و دیده میشه و دیگه همه از پیر و جوون این بازیگر خوش نام رو میشناسن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بعضی از بازیگرا هستن که هر چیزی که برای بازیگر بودن لازمه رو دارن و میشه گفت که این افراد همه چی تموم هستن که یکی از این دوستان پریناز ایزدیار هست؛ حالا منظورمون از این که گفتیم ایشون هر چیزی رو که برای بازیگر شدن داره چی هست؟ یعنی ایشون همه چهره ی سینماپسند، هم صدای دلنشین و هم استایل لازم برای یه بازیگر رو به واسطه ی ورزش های سنگینی که میکنه رو داره. احتمالا یادتون باشه که پریناز خانوم اولین بار با سریال زمانه تو تلویزیون بود که دیده و بولد شد و خیلی ها بعد از این سریال شدن طرفدار دو آتیشه پریناز بانو و میشه گفت که خانوم همین طور تو تاخت و تاز باقی موند بعد از این سریال به قول گفتنی تازه ستاره ی پریناز طلوع کرده بود و به این زودی ها هم قصدی برای غروب نداره!

بعد از زمانه سریال دیگه ای که خانوم رو هول داد به سمت با کلاس بازی و سینما و سینمای خانگی شهرزاد بود که خیلی ها با نقش پریناز تو این سریال باهاش همذات پنداری میکردن و خیلی ها هم از نقش این بازیگر تو این مجموعه لجشون میگرفت و به نظرشون این بود که کاراکتر پریناز خیلی موذی و بد دل بود اما خب همه ی این توصیف ها برمیگرده به هنر و قدرت بازی پریناز ایزدیار که با کمک اون ها میتونه احساسات اینچنین متفاوتی در افراد ایجاد کنه، اما بعد از همه ی اینا ابد و یک روز و سمیه ی معروف با چشم هایی که حتی با آدم حرف میزد بیشتر از پیش پریناز رو عزیز سینمای ایران کرد که حتی بانو به خاطر این نقش آفرینی موفق شد که اون سال سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن رو هم از آن خودش کنه که الحق و الانصاف که لایقش بوده، اما در ادامه میخواهیم بیشتر به حواشی پیرامون این بازیگر بپردازیم بنابراین با ما همراه باشید.

پری464

دسته گلی که پریناز هدیه گرفت برای تولدش رو بجز یه عاشق کی میتونه داده باشه

این روزا خیلی از بازیگرا به سمتی رفتن که مناسبت هایی مثل تولداشون رو خیلی ساده و خودمونی تدارک میبینن و میشه گفت که حسابی از حاشیه درست کردن در این زمینه برای خودشون فراری هستن و اگر هم تولد بزرگ و جشن آنچنانی هم بگیرن فقط و فقط یه عکس ساده از خودشون منتشر میکنن و حالا پشت صحنه هر چی که میخواد باشه که خب این کار خودش به خودیه خود میتونه یه فرهنگسازی مناسب باشه چرا که مردم خصوصا قشر نوجوون و جوون جامعه که خیلی هاشون طرفدار سلبریتی ها و بازیگرا هستن با دیدن این افراد به این نتیجه میرسن که حتما لزومی نداره تولد آنچنانی بگیرن به خاطره دو تا عکس پست کردن تو پیجشون!

پریناز+ایزدیار (1)

حالا از تولد پریناز خانوم هم یه عکس منتشر شده که اولین موضوعی که از این عکس توجه خیلی ها را جلب کرده دسته گل بزرگ و فضایی هست که خانوم هدیه گرفته و خیلی ها معتقد هستن که این دسته گ از طرف یه عشق میتونه باشه چرا که هم گل های رز قرمز هست و هم به این بزرگیه و هم روز تولد این بانو بهش داده شده ولی موضوع دیگه زیبایی منحصر به فرد و چشمگیر پریناز در عین سادگی هست که حسابی چشم ها رو نوازش میکنه و زبونارو قاصر که چطور میشه این بانو این اندازه زیباتر میشه هر روز با وجود این که مثل خیلی از بازیگرایه دیگه عمل های زیرپوستی هم انجام نمیده و یه صورت کاملا نچرال داره!

پریناز6464

وقتی خانومی از هر استایل پریناز میباره و کسی جلودارش نیست

هر کسی تو تیپ و استایل یه سبک خاص به خودش رو داره که در نوع خودش منحصر به فرد هست ولی خب این موضوع راجبه بازیگرا بیشتر از اون چیزی که باید تو چشم هست چرا بازیگرا و دیگر افراد معروف در جامعه در مراسم ها و جشنواره های متفاوتی شرکت میکنن که خب دوربین های زیادی روی اون ها زوم هستن و حالا بعضی ها انتخاب میکنن که تو این مراسمات به زیبایی بدرخشن و بعضی ها هم انتخاب میکنن که در این مراسم ها بدرخشن اما نه در جهت مثبت بلکه در راستای حاشیه سازی مثلا نوید محمدزاده همیشه یکی از افرادی بوده که تو مراسمات و جشنواره های مختلف انتخابش عجیب ظاهر شدن و در انتها حاشیه درست شدن برای خودش هست!

پری+565

اما در این بین هستن کسانی مثل پریناز خانوم که انتخاب میکنن تو این مراسم ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشن؛ پریناز تو این مراسم ها همیشه جزء زیباترین ها و خوش پوش ترین هاست یعنی اگر ما هم در ایران تو این جشنواره ها اگر قرار بود به بهترین لباس رای بدیم مطمئنا هر سال پریناز خانوم برنده ی میدون میشد بس که این بانو شیک پوش و خانومانه ظاهر میشه و اصلا تو کارش گند زدن به یه استایل با ترکیب کردن اون با آیتم های عجیب و غریب نیست!

پری+656

کمی بیشتر درباره ی پریناز ایزدیار

پریناز خانوم در حال حاضر 37 سال داره، مجرده و زاده ی شهر بابل، ته تغاری خونه هست و یه بردار و یه خواهر بزرگتر از خودش داره که هر دوشون پزشک هستن. پریناز همیشه تو مصاحبه هاش میگه که دوس داره ازدواج کنه و مادر شدن رو تجربه کنه و به نظرش اونایی که تصمیم گرفتن هرگز بچه دار نشن یه روزی از این موضوع پشیمون میشن! پریناز در خصوص عمل های زیبایی نظرش اینه که این جور دستکاری ها باعث میشن که افراد شبیه هم بشن و برای این که نقش هاش رو از دست نده به هیچ وجه سمت اینجور عمل ها نخواهد رفت. در انتها مصاحبه ی این بانو رو که با لهجه ی بابلی شروع به حرف زدن میکنه رو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی