|

ارزها در هولناک ترین وضعیت؟؟

باحمله روسیه به اوکراین کدام ارزهانابوشدند؟؟

bitcoin

پس از اعلام جنگ پوتین به اوکراین، قیمت کدام ارزها کاهش یافت، ولادیمیر پوتین گفت که روسیه یک "عملیات نظامی ویژه" در اوکراین انجام خواهد داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پس از اعلام جنگ پوتین به اوکراین، قیمت بیت کوین کاهش یافت، ولادیمیر پوتین گفت که روسیه یک "عملیات نظامی ویژه" در اوکراین انجام خواهد داد.قیمت بیت کوین پس از آن که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تلویزیون اعلام کرد که یک "عملیات نظامی ویژه" برای تکمیل "غیر نظامی" اوکراین را اعلام کرد، به شدت کاهش یافت.اکنون همه نشانه‌ها حاکی از حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین است.

در حالی که اوکراینی‌ها و شهروندان جهان در حال حاضر نگرانی‌های مبرم‌تری نسبت به قیمت ارزهای دیجیتال دارند، با توجه به اهمیت روسیه برای بخش انرژی، بازارها راهی برای تعیین کمیت نگرانی‌ها هستند.طبق داده‌های CoinMarketCap، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۵ درصد از دست داده است و به ۱.۶ تریلیون دلار رسیده است.

بسیاری از این تلفات در زمان و عواقب فوری تهاجم رخ داد. در کمتر از نیم ساعت، بیت کوین از 37000 دلاری به زیر 35500 دلار سقوط کرد.این شرایط هولناک فقط برای ارز های دیجیتال نیست بازارهای سهام ایالات متحده امروز با کاهش 1.38 درصدی شاخص صنعتی داوجونز، همچنان به محدوده اصلاحی ادامه دادند. شاخص Nikkei 1% کاهش یافته و شاخص Hang Seng چین هم بیش از 2% کاهش یافته است.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، این هفته گفت: «روسیه در اقتصاد جهانی به‌جز نفت و گاز به‌طور باورنکردنی بی‌اهمیت و اساساً یک پمپ بنزین بزرگ است.»با کاهش زنجیره تامین و افزایش تورم در سطح جهان، کمبود انرژی تنها بر نگرانی کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان می‌افزاید. اگرچه بیت کوین اغلب به عنوان محافظی در برابر تورم و قطعیت های اقتصادی مطرح می شود، مقدمه آن در امور مالی سنتی به این معنی است که تغییرات قیمت آن به طور فزاینده ای با بازارهای سهام مرتبط است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی