|

تحلیلی تکنیکال!

بیت کوین رمزارزی هارا شگفت زده کرد ؟؟

bitcoin

بیت‌کوین موفق به ایجاد روند صعودی خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وزارت نیروی قزاقستان ۱۳ مزرعه استخراج «غیرقانونی» ارز دیجیتال را کشف و تعطیل کرده است. قزاقستان با سهم ۱۸.۱ درصدی استخراج بیت‌کوین bitcoin در دنیا، بعد از ایالات‌متحده در رتبه دوم قرار دارد. وزارت نیروی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرده است که طی ۵ روز گذشته بازرسی‌های مختلفی انجام‌شده و ۱۳ مزرعه ماینینگ بیت‌کوین با مصرف برق ۲۰۲ مگاوات شناسایی و تعطیل شده‌اند.

دولت قزاقستان هشدار داده که شناسایی و تعطیلی مزارع استخراج غیرقانونی ادامه خواهد داشت و هم‌زمان با تلاش برای افزایش مزارع قانونی استخراج رمزارزها و ایجاد مقررات کریپتویی، گام‌های مهمی در این زمینه برداشته است.‌

واحدهای فعال سود

تعداد واحد‌های فعال در شبکه بیت‌کوین در بازارهای گاوی با رشد تقاضا افزایش پیدا می‌کند و در بازارهای خرسی کم می‌شود. این شاخص در حال حاضر در کف کانال رسم‌شده قرار دارد. درواقع این کانال محدوده تقریبی تعداد واحد‌های فعال در شبکه در بازارهای خرسی را مشخص کرده و بازار خرسی فعلی را تایید می‌کند. رشد محدوده پایینی این‌ کانال از رشد هولدر‌ها و علاقه به شبکه در بلندمدت خبر می‌دهد.

بیش از یک چهارم شبکه در ضرر هستند، حدود ۱۱٪ از شبکه قیمت ورود بین ۳۳.۵ هزار و ۴۴.۶ هزار دلار را ثبت کرده‌اند و بخش زیادی از آن‌ها در هفته‌های اخیر وارد بازار شده‌اند. اگر بازار در ایجاد و تثبیت روند صعودی ناموفق باشد، این سرمایه‌گذاران به احتمال زیاد به فروشنده‌های بازار اضافه خواهند شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی