|

تحلیلی تکنیکال!

چندین قدم متحیراز بیت کوین!!

bitcoin

در اولین و قدیمی‌ترین استخر استخراج بیت‌کوین تاکنون حدود ۱.۳ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در اولین و قدیمی‌ترین استخر استخراج بیت‌کوین تاکنون حدود ۱.۳ میلیون بیت‌کوین استخراج شده است.بیش از ۱۵ هزار کاربر که اکثرا هم ماینرهای انفرادی هستند، روی اکوسیستم درحال رشد Braiins مشغول فعالیت هستند. این استخر کار خود را در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان پروژه استخراج بیت‌کوین در پراگ شروع کرد و در آن زمان Bitcoin.cz نام داشت.

بعد از گذشت زمان کمی موسس این پروژه تصمیم گرفت به سمت سرمایه‌گذاری‌های دیگری مانند اولین کیف‌پول سخت‌افزاری دنیا یعنی Trezor نیز برود و در نتیجه Braiins به‌عنوان یک شرکت توسعه و تحقیق استخر ماینینگ آن را در دست گرفت و نامش را نیز تغییر داد.

امروز این استخر به یکی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج بیت‌کوین تبدیل شده است و ۵ تا ۸ درصد از نرخ هش‌ریت شبکه بیت‌کوین را به خود اختصاص می‌دهد. این شرکت تمامی درآمد خود را به‌وسیله استخراج بیت‌کوین تامین می‌کند و در این زمینه جزو پیشتازان استخراج ارزهای دیجیتال است.

ازطرفی در شروع هفته جدید میلادی بیت کوین با کاهش نسبی نرخش و حرکت آن به سمت سطح ۴۰ هزار دلار همراه شده است. به نظر می‌رسد بیت‌کوین روی حمایت جدید میانگین متحرک ۵۰ روزه‌اش مانور می‌دهد و درحال‌حاضر بین دو سطح حمایت و مقاومت مهم قرار دارد. میانگین متحرک ۵۰ روزه بیت‌کوین با شروع هفته جدید به چالش کشیده شده است.

به‌علاوه شاخص نرخ دلار هم احتمالا کمکی به تغییر روند بیت‌کوین نخواهد کرد. این شاخص از ۴ فوریه روبه‌رشد است و باید اخبار آن و تاثیرش بر روند بیت‌کوین را در نظر داشته باشید. از دیگر اخبار مهم در بازار رمزارزها و بیت‌کوین، احتمال حمله نظامی روسیه به اوکراین است که می‌تواند بر روند بازار تاثیرگذار باشد.

همچنین نرخ هش‌ریت به بالاترین حد خود رسیده است و افزایش سختی ماینینگ نیز روی درصد استخراج و در نتیجه میزان عرضه بیت‌کوین موثر است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی