|

سیگنالی کارآمد!

اتمام فاز تجمیع بازار بیت کوین؟؟

bitcoin

نمودار UTXO Realized Price Distribution توزیع قیمتی تراکنش‌های خرج نشده فعلی در شبکه را نشان می‌دهد؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-نمودار UTXO Realized Price Distribution توزیع قیمتی تراکنش‌های خرج نشده فعلی در شبکه را نشان می‌دهد. طبق این نمودار ۲.۳۵ میلیون بیت‌کوین‌ (۱۲.۴٪ از کل موجودی) آخرین بار در قیمت ۳۶ هزار تا ۴۱ هزار جابه‌جا شده‌اند و این موضوع حکایت از اهمیت این محدوده برای معامله‌گران دارد.

حدود ۴.۵ میلیون بیت‌کوین (تقریبا معادل ۲۵٪ از بیت‌کوین‌ها) آخرین بار در قیمت‌های بالاتر از قیمت فعلی جابه‌جا شده‌اند و موجودی در ضرر محسوب‌ می‌شوند. بنابراین حتی اگر تراکنش‌های ۳۶ هزار تا ۴۵ هزار در قیمت‌های پایین‌تر خرج شوند، هنوز بخش قابل‌توجهی از بازار در حال تحمل ضرر نامحقق است.

BITCOIN

 

این هفته شاخص واحد‌های جدید در شبکه بیت‌کوین جهش شدیدی را تجربه کرد. با کاهش میانگین ایجاد واحد‌های جدید، بازه ژوئن تا دسامبر ۲۰۲۱ دوره تجمیع خاموش بیت‌کوین محسوب می‌شود. جهش اخیر این واحد‌ها می‌تواند به تغییر حاکمیت بازار از هولدرها به سرمایه‌گذاران تازه‌وارد (کوتاه‌مدت) تلقی شود.

برای اولین‌بار از نوامبر سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت (تراکنش‌های کمتر از ۱۵۵ روز پیش) با ورود شاخص SOPR به محدوده بالای ۱، بعد از دوماه تحقق ضرر وارد بازه سوددهی شدند. با توجه به سابقه تاریخی، دوره‌های طولانی منفی بودن این شاخص با تغییر روند قیمتی همراه بوده است.

شاخص Liveliness همچنان در روند نزولی است که به تداوم فاز تجمیع بازار توسط هولدرها اشاره دارد. جهش آخر نمودار ناشی از تحرک کوین‌های مربوط به هک بیت‌فینکس است. احتمالا در هفته جاری با رشد نسبی قیمت، شاهد کمتر شدن شیب روند نزولی این شاخص خواهیم بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی