|

سیگنالی کارآمد!

بیت کوین و سیگنال های حساس؟؟

bitcoin

بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان چشم‌انداز خود را در مورد تخمین قیمت بیت‌کوین در بلندمدت تغییر داده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی مورگان چشم‌انداز خود را در مورد تخمین قیمت بیت‌کوین در بلندمدت تغییر داده است. تخمین جی‌پی مورگان در نوامبر ۲۰۲۱ برای نرخ این رمزارز ۱۴۶ هزار دلار در بلندمدت بوده و اکنون با توجه به نوسانات شدید بازار، این پیش‌بینی را تغییر پیدا کرده است.

تخمین جدید جی‌پی مورگان برای نرخ بیت‌کوین ۳۸ هزار دلار و حدود یک‌چهارم تخمین پیشین است. این بانک سرمایه‌گذاری طی یادداشتی اعلام کرده است:

در حال حاضر با توجه به نسبت نوسان بیت‌کوین به طلا، پیش‌بینی قبلی غیرواقعی به نظر می‌رسد. نرخ منصفانه ما برای بیت‌کوین بر اساس نسبت نوسانات این رمزارز به طلا ۳۸ هزار دلار خواهد بود. در ادامه نیز آورده شده که بزرگ‌ترین چالش پیش روی بیت‌کوین از دیدگاه جی‌پی مورگان نوسانات آن و چرخه‌های رونق و رکود است.

شاخص S&P500 در حال حاضر در یک الگوی پرچم نزولی قرار دارد و در حال نزدیک شدن به سقف این کانال است. حرکت به سمت کف الگوی پرچم و شکست آن و به دنبال آن ریزش بیشتر این شاخص کاملا محتمل است. در صورت وقوع این اتفاق و با توجه به همبستگی فعلی بین شاخص سهام آمریکا و قیمت بیت‌کوین، احتمال ریزش دوباره آن وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی