|

سیگنالی کارآمد!

مراقب این موارد بیت کوین باشید!

bitcoin

شما چه تحلیلی از روند بیت‌کوین می کنید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-از شرایط آن ناراضی هستند و برخی در موردش هشدار داده بودند. بهتر است طی چند روز آینده برای داشتن تحلیل کامل‌تر برخی نکات را مدنظر قرار دهید.

نکته اول اینکه بیت‌کوین به کف اصلی خودش نزدیک شده است. بیت‌کوین از کف ۳۹ هزار دلار به ۳۴ هزار دلار ورود پیدا کرده و بسیاری منتظر رسیدن این رمزارز به سطح ۳۰ هزار هستند. برخی دیگر از تحلیل‌گران سطح ۳۳ هزار و ۳۱۵۰۰ دلار را کف کنونی بیت‌کوین bitcoin در نظر گرفته‌اند. به همین دلیل بهتر است در هفته پیش‌رو این سطوح را به دقت زیرنظر داشته باشید.

به‌علاوه RSI یا همان شاخص قدرت نسبی می‌تواند در این هفته تعیین‌کننده باشد. شاخص RSI‌هفتگی و روزانه معیار خوبی برای ارزیابی تغییرات قیمت و شرایط بازار است و اگر سطح فروش بالا برود، احتمال ریزش بیشتر هم وجود دارد. به‌علاوه در تاریخ کریپتو RSI ماهانه همواره سطوح جذاب و فرصت‌های خرید را نشان داده است و می‌توانید تحلیل خوبی روی آن داشته باشید.

شاخص احساسات هم می‌تواند تحلیل شما را عمیق‌تر کند. احساسات سرمایه‌گذاران تاثیر مستقیمی بر خرید یا فروش بیت‌کوین دارد و بررسی احساسات بازار و میزان ترس و طمع می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

حجم دارایی غیرنقدی را مدنظر قرار دهید. بر اساس تحلیل‌های انجام‌شده در آخر هفته، حجم کوین‌های غیرقابل‌دسترس و غیرنقدی می‌تواند در روند بازار تاثیرگذار باشد. حجم ایلیکوئید بیت‌کوین درحال افزایش است و نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران فروش را بیشتر از خرید در سر دارند.

با این‌وجود میزان هولد ماینرها را هم در نظر داشته باشید. باوجود سودهای مارجین پایین یا بعضا منفی، ماینرها قصد فروش ندارند و بیشترشان بیت‌کوین را هولد کرده‌اند. در گذشته ریزش شدید بیت‌کوین درنتیجه خروج ماینرها در دسامبر ۲۰۱۸ و مارس ۲۰۲۰ و تسلیم ماینرها می‌تواند تاثیر چشمگیری روی بازار داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی