|

تحلیلی تکنیکال!

دلیل متوقف شدن خودپردازهای بیت کوین؟

bitcoin

چرا اپراتورهای پیشرو دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال تعطیل شدند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اپراتورهای پیشرو دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال سنگاپور مجبور شدند دستگاه‌های نقدی خود را تعطیل کنند، پس از آن که اداره پول سنگاپور (MAS) پایانه‌های پول نقد به کریپتو را به عنوان بخشی از سرکوب گسترده‌تر تبلیغات ارزهای دیجیتال برای عموم غیرقانونی کرد. دنریس و شرکت که پنج دستگاه خودپرداز رمزنگاری را در سراسر شهر اداره می‌کند، گفت که از دستورالعمل‌های MAS «متعجب» شده است اما خدمات خودپرداز خود را اواخر روز سه‌شنبه متوقف کرد.

رقیب Deodi شبکه ATM خود را نیز خاموش کرد و به سرعت کارکنان خود را برای خارج کردن دستگاه های خودپرداز خود از مراکز خرید در سراسر سنگاپور اعزام کرد. سرکوب در سنگاپور سریعاً به دنبال محدودیت‌های تبلیغاتی مشابه در اسپانیا و بریتانیا انجام می‌شود. اسپانیا روز دوشنبه مقرر کرد شرکت‌های رمزارز باید کمپین‌های تبلیغاتی را برای تأیید نظارتی 10 روز قبل ارسال کنند، در حالی که بریتانیا بازبینی شیوه‌های تبلیغاتی ارزهای دیجیتال را آغاز کرد و قول داد که مقابله با «محصولات با ادعاهای گمراه کننده».افت شدید سنگاپور در زمینه ارزهای دیجیتال کمی شگفت‌انگیزتر است.

در ماه دسامبر، استارت‌آپ فین‌تک Coincub، سنگاپور را به دلیل «محیط قانونی مثبت و نرخ بالای پذیرش ارزهای دیجیتال» در این شهر به عنوان دوست‌دارترین اقتصاد رمزنگاری جهان رتبه‌بندی کرد. اما محیط قانونگذاری ایالت شهر اکنون کمی کمتر مثبت به نظر می رسد

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی